Skravletråd Desember

Det er det nok. Men på glatte dager ville jeg ikke vært uten piggene på mine dekk [emoji14] men er jo ulikt hvor man bor i landet og :) her jeg bor er det mange bakker og jeg må forsere. Med piggfritt tror jeg at jeg hadde slitt. Har kjørt vår tidligere bil med dårlige vinterdekk til dekkskifte og det var grusomt. De strør lite og salter ikke veiene her
Som her da omtrent. Hovedveien er saltet, men den krysser jeg bare. Da jeg skal på jobb. Kriteriet er at det må være skikkelige dekk, ikke slitte.

bfb84a68b2bf2013a5aac377452f1d61.jpg
ble ferdig idag:)

Ååå [emoji7] lager du på bestilling og? [emoji7]

Når vi flytter til sør tror jeg at jeg gjerne betaler ekstra for pigg. Her i nord må vi ha det. Men på glatte veier kjører jeg kun pigg. Uvant i starten men man blir vant til det :)

Det skjønner jeg! Vi bor ikke så langt unna Oslo og her funker det fint uten pigg [emoji3]

Man blir sikkert vant til det [emoji4]

Som her da omtrent. Hovedveien er saltet, men den krysser jeg bare. Da jeg skal på jobb. Kriteriet er at det må være skikkelige dekk, ikke slitte.

Vi kjører bare hovedveier og ikke salta :p
Dekkene som var dårlige var ikke dårlige spor i. Bare piggene som løsna og derav dårlige dekk sånn sett. Men gode piggfrie sikkert :p sporene var som nye. Men piggene bare løsna. Så bytta dekktype og har aldri følt meg tryggere :) sparer ikke på vinterdekk når det kommer til pris. Ei heller sommerdekk forsåvidt. Dekk skal være god kvalitet ;)

Det skjønner jeg! Vi bor ikke så langt unna Oslo og her funker det fint uten pigg [emoji3]

Man blir sikkert vant til det [emoji4]

Vi tenker oss å bosette oss rundt lier/drammen. Aner ikke åssen veiene er der og om det er behov for pigg :p

Trenger ikke ligger i Drammen ;)

Måtte lese flere ganger før jeg skjønne ligger skulle være pigger [emoji85][emoji85]. Ikke når man kjører i boligfelt i lier, tranby og drammen heller? Er det virkelig så avbæra der?:p

Vi tenker oss å bosette oss rundt lier/drammen. Aner ikke åssen veiene er der og om det er behov for pigg :p

Har kjørt mest hovedveiene i Drammen/Lier og synes ikke det har vært noe behov for pigger der [emoji85]

Her på Nesodden salter de så mye, så trenger ikke pigg her [emoji23]

Har kjørt mest hovedveiene i Drammen/Lier og synes ikke det har vært noe behov for pigger der [emoji85]

Her på Nesodden salter de så mye, så trenger ikke pigg her [emoji23]

Merka noe på bilene med all det saltet? Eller er alle nye biler rustbehandla kanskje :p her oppe er så mange motstandere av det. v ihar mye elg da. Og de trekker til veien og saltet. Men og fordi det ruster bilene visstnok

Måtte lese flere ganger før jeg skjønne ligger skulle være pigger [emoji85][emoji85]. Ikke når man kjører i boligfelt i lier, tranby og drammen heller? Er det virkelig så avbæra der?:p
Vi kjører til Drammen flere ganger i året, gjennom lier å klarer oss fint uten men vi er vandt til å kjøre uten pigger

Vi kjører til Drammen flere ganger i året, gjennom lier å klarer oss fint uten men vi er vandt til å kjøre uten pigger

Tror det hadde tatt meg lang tid p bli vant til det :p

Vi kjører bare hovedveier og ikke salta [emoji14]
Dekkene som var dårlige var ikke dårlige spor i. Bare piggene som løsna og derav dårlige dekk sånn sett. Men gode piggfrie sikkert [emoji14] sporene var som nye. Men piggene bare løsna. Så bytta dekktype og har aldri følt meg tryggere :) sparer ikke på vinterdekk når det kommer til pris. Ei heller sommerdekk forsåvidt. Dekk skal være god kvalitet ;)
Dekk skal være god kvalitet ja! Så det får koste det det gjør.

Back
Topp