Skravletråd Desember

-6 grader og det regner!
Glad det er mannen som kjører [emoji85]
Ikke regn her foreløpig, ig håper det ikke kommer når jeg skal ut å gjøre heller.
Kjører riktignok 4-trekk og pigg dekk, men likevel..

Eldste har mistet månedskortet sitt på bussen.
Siden han har abonnement kan jeg bare hente et nytt, problemet er at det må gjøres på trafikanten ved Jernbanetorget...

I morgen skal jeg ukeshandle/julehandle så det blir det ikke tid til.
Får ta det på torsdag..

Ah. Jaja litt trening i det og farte .p

Det gjør jo det.

Det er bare en sånn greie i slekta at vi skal ikke gi gaver til disse tantene våre fordi det er et press om å gi igjen og jeg ble sur og sa at "fordi en ikke har råd skal ikke hun bestemme hva jeg gir til andre! Og dessuten er det bare brente mandler en oppmerksomhet fordi jeg vil!"

Det har vært brente mandler noen år nå. Mulig noe annet i år.

Såpass. Man bør da virkelig få lov å gi en liten ting om man ønsker uten at det skal bli sur stemning og kjøpepress tilbake

Absolutt ingenting. Men får lyst til det siden dere her lager så mye godt av julegodt
Du vet det er mange jenter her..
Ikke rart det kommer nye poster om nye lagde ting her ofte.
Her gjenstår fremdeles følgende før jul:
- Pynte pepperkakehusene
- Oreokonfekt
- Krumkaker
- Sør-Jydske fedt kager
- Svinerull
- Roastbiff
- Remulade
- Majones

Veldig glad jeg ikke har skaffet meg den røkeren jeg har lyst på, da slipper jeg å lage røkelaks selv

Ganske glatt her idag , men heldigvis greit å kjøre på hovedveiene:) Sideveiene derimot kan være litt glatte om de ikke har blitt saltet ...

God formiddag, og god desember:-) hatt litt forumfri jeg tydeligvis. Glemmer hele forumet av og til [emoji23] håper dere har en fin tirsdag:-)

Såpass. Man bør da virkelig få lov å gi en liten ting om man ønsker uten at det skal bli sur stemning og kjøpepress tilbake
Ja. Det ble litt mye styr, men jeg har sagt til mamma at de få jeg gir til får kjøpt gave i år og basta. Og det er greit sa hun. Det et ei tante av meg som surer seg litt men jeg gir litt blanke. Jeg gir til de jeg vil!

God formiddag, og god desember:-) hatt litt forumfri jeg tydeligvis. Glemmer hele forumet av og til [emoji23] håper dere har en fin tirsdag:-)
God formiddag[emoji4] Noen gamger harman rett og slett andre ting å styre med[emoji6] Går det bra med deg?

Det er snålt, jeg sitter på jobb med mer å gjøre enn tid. Og skal være hjemme minst en dag med sykt barn

Men jeg føler kontroll.

Jeg har bedt hr om å finne noen som kan hjelpe oss å fakturere denne uka.

Jeg har fått lagt av et monopoly gamer til ungene på toys r us, de ønsker seg det veldig. Gave fra nissen tror jeg.

Jeg har avtalt med mannen at etter jobb tar jeg et kjapt raid på shopping og skaffer noe gaver.

Jeg har sagt til mamma at det blir kjøpegaver til tantene mine og det er greit. Jeg trenger ikke brenne mandler i kveld. Godt.

Jeg satser sterkt på å få ryddet stuen i morgen mens jeg er hjemme med den jenta i karantene som trolig er "frisk" sånnsett. Hun kan hjelpe til, leke, se tv og kanskje til og med sove (men det gjør hun trolig på meg)

Svigermor tåler rot og vi skal få tatt resten også før jul

Badet skal jeg helt klart vaske med ned såpe og klor i kveld ;-)

Back
Topp