Ikke regn her foreløpig, ig håper det ikke kommer når jeg skal ut å gjøre heller.-6 grader og det regner!
Glad det er mannen som kjører [emoji85]
Kjører riktignok 4-trekk og pigg dekk, men likevel..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke regn her foreløpig, ig håper det ikke kommer når jeg skal ut å gjøre heller.-6 grader og det regner!
Eldste har mistet månedskortet sitt på bussen.
Siden han har abonnement kan jeg bare hente et nytt, problemet er at det må gjøres på trafikanten ved Jernbanetorget...
I morgen skal jeg ukeshandle/julehandle så det blir det ikke tid til.
Får ta det på torsdag..
Hva skal du kokelere?
Elsker termosen til mannen (julegave fra meg for 19 år siden)
Eldste lånte den i går for å ha med kakao på skoletur.
Han drakk ikke opp, og den var fremdeles varm![]()
Mannen hjemme i dag, jeg hjemme i morgen. Er planen.
Siste runde klokken 22, deretter litt urolig natt men ikke mer oppkast.
Det gjør jo det.
Det er bare en sånn greie i slekta at vi skal ikke gi gaver til disse tantene våre fordi det er et press om å gi igjen og jeg ble sur og sa at "fordi en ikke har råd skal ikke hun bestemme hva jeg gir til andre! Og dessuten er det bare brente mandler en oppmerksomhet fordi jeg vil!"
Det har vært brente mandler noen år nå. Mulig noe annet i år.
-6 grader og det regner!
Men blir ikke så mang skritt av å sitte på t-banen og i bilen hjemAh. Jaja litt trening i det og farte .p
Men blir ikke så mang skritt av å sitte på t-banen og i bilen hjem![]()
Du vet det er mange jenter her..Absolutt ingenting. Men får lyst til det siden dere her lager så mye godt av julegodt
Den var himla dyr også, føltes hvertfall slik ved tanke på at jeg var en fattig student på det tidspunktetJaggu god termos![]()
Quoter tilfeldig innlegg.God formiddag, og god desemberhatt litt forumfri jeg tydeligvis. Glemmer hele forumet av og til [emoji23] håper dere har en fin tirsdag
![]()
Ja. Det ble litt mye styr, men jeg har sagt til mamma at de få jeg gir til får kjøpt gave i år og basta. Og det er greit sa hun. Det et ei tante av meg som surer seg litt men jeg gir litt blanke. Jeg gir til de jeg vil!Såpass. Man bør da virkelig få lov å gi en liten ting om man ønsker uten at det skal bli sur stemning og kjøpepress tilbake
Hvis det er noen trøst så gjør jeg ingen av delene[emoji85]Hehe. Men husmora i meg sier jeg burde kokkelere og [emoji14] haha
Her er det -10 og regn. Så glad vi er hjemme og inne i dag[emoji4]-6 grader og det regner!
God formiddag[emoji4] Noen gamger harman rett og slett andre ting å styre med[emoji6] Går det bra med deg?God formiddag, og god desemberhatt litt forumfri jeg tydeligvis. Glemmer hele forumet av og til [emoji23] håper dere har en fin tirsdag
![]()
Lykke til! Godt mannen kjører [emoji173]️
Vi skal på lunsj med jobben til mannen idag [emoji3]