Skravletråd Desember

Varte det lenge ? I alder

Mi ble to i juli og har hatt det to til fire ganger i uka siden da :/
Hun ble 6 her om dagen og har det fremdeles en gang i blant, men husker ikke når det begynte å bli bedre dessverre..

Får ikke sove. Prøver å lukke øya men de spretter bare opp. Urolig i kroppen

Aldri lagd det selv. Men en tidligere kollega lagde det ofte og tok med
Veldig enkelt, 1-2-3..

Per vaniljestang trenger du
1 dl sukker
2 gelatinplater
3 dl kremfølte

Legg gelatinplatene i iskaldt vann

Ha fløte og sukker i en kjele, del vaniljestangen på langs og ha frøene og stangen i gryten.
Kok forsiktig opp under omrøring
Ta kjelen av platen og ta opp stengene.
Press mest mulig vann ut av platene og ha oppi.
Rør til de har løst seg opp
Putt i former og sett kjørlig

Det hadde ikke jeg heller....men sola skinte idag[emoji23] og da så jeg hvor ille det var[emoji15]
Det er det ikke meldt fare for her på lenge

Vi har dessuten bare vindu mot vest i stua og nord på kjøkkenet og på denne tiden av året er det ikke plagsomt mye sol i de retninger.

Karantene-slutt flyttet fra onsdag 18,45 til onsdag 22 og helt klart ikke fulltallige i selskap onsdag.

Veldig enkelt, 1-2-3..

Per vaniljestang trenger du
1 dl sukker
2 gelatinplater
3 dl kremfølte

Legg gelatinplatene i iskaldt vann

Ha fløte og sukker i en kjele, del vaniljestangen på langs og ha frøene og stangen i gryten.
Kok forsiktig opp under omrøring
Ta kjelen av platen og ta opp stengene.
Press mest mulig vann ut av platene og ha oppi.
Rør til de har løst seg opp
Putt i former og sett kjørlig

Screenshotet!

Men om man har sånn ekte bourbon vanilje løsy på boks istedenfor stang. Kan man bruke det?

Trodde vi hadde enda noen år på oss før voksesmerter kom. Tenkte mer sånn 4 års alder. Ikke to
Var omtrent da Liv også begynte å få dem, men ikke så ofte som det du beskriver.
Magnesium kan muligens hjelpe litt så kan kanskje være en i de med drikke og pålegg som inneholder en del av det.
Voksesmerter er vel like mye kramper egentlig?

Var omtrent da Liv også begynte å få dem, men ikke så ofte som det du beskriver.
Magnesium kan muligens hjelpe litt så kan kanskje være en i de med drikke og pålegg som inneholder en del av det.
Voksesmerter er vel like mye kramper egentlig?

Skal google hvilke matvarer det er mye magnesium i.

Jo det er kramper. Kjenner leggen strammes når hun sier det er vondt. Så masserer der og får muskelen til å slappe av.

Jeg var selv ekstremt plaget med hyppig voksesmerteranfall hele barndommen og tenårene. Som egentlig aldri har gitt seg. Tro om sånt er arvebetinget og

Har ikke kommet meg i seng enda jeg selv om jeg burde ha sovet for en time siden

Ja du har vel jobb imorgen :p

Jeg har bhg levering
Psykolog
Babytid
Fysioterapi
Henting i bhg
Alene mef ungene hele kvelden da mannen skal på styremøte i klatreklubben i morgen. Någet spesielt å varsle idag om styremøte i morgen når mange har det travelt nok fra før rett før jul

Ja du har vel jobb imorgen :p

Jeg har bhg levering
Psykolog
Babytid
Fysioterapi
Henting i bhg
Alene mef ungene hele kvelden da mannen skal på styremøte i klatreklubben i morgen. Någet spesielt å varsle idag om styremøte i morgen når mange har det travelt nok fra før rett før jul
Har hjemmekontor frem til kl 13..
Og så full rulle med unger

Håper det, har ikke så mange rene laken...

Svigermor er varslet, hun kommer jo utpå onsdagakvelden en gang

Vaskemaskinen pleier å kjøre i ett i slike stunder

Js hun bør vel helst ikke komme om karantenetiden utvides noe mer

Back
Topp