Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin morgen detMorgenkos med film, siste rest av lussekatter og dukkelek [emoji173]️
Vi har pyntet det viVurderer å pynte juletreet idag [emoji173]️ vi er bortreist nesten hele romjula [emoji85]
Åh den er finA christmas carol [emoji3]
God morgenGod morgen alle sammen
Det blir litt vanskelig ja..Sør-Trøndelag, en times tid fra Trondheim.
Det finnes munker som går igjennom mye smerte, husker ikke hvorfor. Men de øver på å takle det. Man kan til en viss grad bedøve smerte gjennom å jobbe med hodet. Min svigerfar pleide å hypnotisere min svigermor de gangene smertene hennes ble for ille, og det funket veldig bra. Det er verdt å sjekke ut slike alternativer, for det er jo en grense for hvor mye smertestillende du kan ta. Jeg jobbet hardt før fødsel for å takle den, og det funket det og. Hadde fødselsangst og takler ikke den typen smerte.
Vi har pyntet det vi
Jeg prøver med meditasjon nå for å klare å slappe av. Går anspent hele tiden. Hypnose kunne jeg gjerne prøvd! Men slikt tilbud fins ikke her :/ smertene under fødsel var ille, men da visste jeg de hadde en slutt. Nå er de 24 timer i døgnet og går aldri helt vekk. Verre enn fødselssmerter på ett vis
God morgen/formiddag
Litt rolig dag i dag i forhold til de siste.
Skal til å sette deigen til nan-brød og så bake pepperkaker med ungene.
Får ei venninne med unger på besøk til middag
Vi har samme form. Pepperkakehus altså.Da var det vel bare å starte..![]()
Helt santMan har et uttrykk "som julekveld på kjæringa", vel det blir jul uansett om alt er i hus eller ikke.
Skal se hvor mye jeg får til uten å bli alt for utslitt
9 DPO og negativ... Hadde håpet jeg klarte å la være å teste noe mer før IKM som er på onsdag eller torsdag... blir så dyrtSå spennende, men husk at man ikke bestandig tester like tidlig positivt hver gang.
Av de 8 gangene jeg har vært gravig har jeg fått || 7-14 DPO, og jeg har hatt kontroll med når EL har vært
Masse lykke til
Ikke bra...Det ble det ikke :/
Tester etter EL og har hatt 26 dagers syklus en stund nå... Så vet når liksom... men Du, så spennende daDen er vanligvis regelmessig ? Begynt å få noia selv. Spiral sviktet før her, eller Dvs falt ut huff Hehe
Vi ogVi har pyntet det vi