Skravletråd Desember

Vurderer å pynte juletreet idag [emoji173]️ vi er bortreist nesten hele romjula [emoji85]

God morgen/formiddag

Litt rolig dag i dag i forhold til de siste.
Skal til å sette deigen til nan-brød og så bake pepperkaker med ungene.
Får ei venninne med unger på besøk til middag

Det finnes munker som går igjennom mye smerte, husker ikke hvorfor. Men de øver på å takle det. Man kan til en viss grad bedøve smerte gjennom å jobbe med hodet. Min svigerfar pleide å hypnotisere min svigermor de gangene smertene hennes ble for ille, og det funket veldig bra. Det er verdt å sjekke ut slike alternativer, for det er jo en grense for hvor mye smertestillende du kan ta. Jeg jobbet hardt før fødsel for å takle den, og det funket det og. Hadde fødselsangst og takler ikke den typen smerte.

Jeg prøver med meditasjon nå for å klare å slappe av. Går anspent hele tiden. Hypnose kunne jeg gjerne prøvd! Men slikt tilbud fins ikke her :/ smertene under fødsel var ille, men da visste jeg de hadde en slutt. Nå er de 24 timer i døgnet og går aldri helt vekk. Verre enn fødselssmerter på ett vis

Jeg prøver med meditasjon nå for å klare å slappe av. Går anspent hele tiden. Hypnose kunne jeg gjerne prøvd! Men slikt tilbud fins ikke her :/ smertene under fødsel var ille, men da visste jeg de hadde en slutt. Nå er de 24 timer i døgnet og går aldri helt vekk. Verre enn fødselssmerter på ett vis

Ja du bor på feil sted :(
Men det kan være en mulighet for at din mann kan lære seg hypnose på egen hånd, via bøker eller på nettet. Det var det eneste som virkelig hjalp min svigermor, og hun fikk en pause fra det hele. Men svigerfar hadde det mye gøy med det da. En gang fikk han henne til å tro at taket hadde skiftet farge :P

Tredje søndag i advent [emoji318] her er det blitt mildvær igjen og det blir nok litt av et slapseføre neste uke. Heldigvis har jeg bare ett ærend ute av huset før vi drar på juleferie på fredag. Hater å kjøre på usikkert vinterføre, det er praktisk når man bor i Trøndelag si. Jaja, jeg har iallefall vært over fjellet for siste gang i år. Godt å være ferdig med det også.. juleferien er enda lenger ut mot kysten, på min barndoms grønne ø [emoji41] der jeg kan telle på én hånd hvor mange julaftener vi har hatt snø. Koselig på sitt vis. Gleder meg til å feire babys første jul.

Så spennende, men husk at man ikke bestandig tester like tidlig positivt hver gang.
Av de 8 gangene jeg har vært gravig har jeg fått || 7-14 DPO, og jeg har hatt kontroll med når EL har vært

Masse lykke til
9 DPO og negativ... Hadde håpet jeg klarte å la være å teste noe mer før IKM som er på onsdag eller torsdag... blir så dyrt :p

Den er vanligvis regelmessig ? Begynt å få noia selv. Spiral sviktet før her, eller Dvs falt ut huff Hehe
Tester etter EL og har hatt 26 dagers syklus en stund nå... Så vet når liksom... men Du, så spennende da ;)

Back
Topp