Vondt i underlivet.. normalt?

mathild

Mamma til verdens beste gull<3
HAr inatt og idag hatt sykt vondt oppi underlivet. Ikke noe spes i magen. Kommer og går liksom i litt sånne tak. Som om noe blir dratt oppover nesten. Veldig rar forklaring kanskje, men prøver. Har hatt litt blødninger tidligere uten noe vondt, men ikke noe blod nå. Noen som har opplevd det samme? Kan ikke huske å ha hatt dette tidligere:anyone

Håper du får svar fra noen som vet hva det er.

Men om du ikke blir noe klokere på hva det kan være og det ikke går over synes jeg du skal ringe en gynekolog i morgen tidlig og få en sjekk! :)

Lykke til

Har hendt at jeg har opplevd det samme =/ men antar at det ikke er noe å bekymre seg over

HAr inatt og idag hatt sykt vondt oppi underlivet. Ikke noe spes i magen. Kommer og går liksom i litt sånne tak. Som om noe blir dratt oppover nesten. Veldig rar forklaring kanskje, men prøver. Har hatt litt blødninger tidligere uten noe vondt, men ikke noe blod nå. Noen som har opplevd det samme? Kan ikke huske å ha hatt dette tidligere:anyone

Fant du ut av hva det var? Har opplevd noe lignende de siste dagene!

Jeg hadde slike smerter. Varte opp til 10 min og det var så vondt at jeg falt sammen. Var overbevist om at nå mistet jeg. Dette gjentok seg flere ganger daglig i nesten to uker. Heldigvis noen uker siden nå. Håper de ikke kommer tilbake. Var på TUL i forbindelse med første kontroll i går og alt var fint.

Jeg har lest at det kan være livmoren som strekker seg ut eller det kan være kynnere. Det kan føles både tidlig og sent i svangerskapet i mitt forrige svangerskap hadde jeg det veldig ofte. Nå har jeg hatt det kun en to tre ganger. Denne streken kan man føle både over under og på siden av livmoren

Back
Topp