Håndkrem og ansiktskrem

Anonym21

Flørter med forumet
Noen som har tips til gode hånd og ansikts kremer nå i denne kulda? Er veldig nøye på håndvask også nå når jeg er gravid, så blir ofte tørr på hendene, kan også få små sprekker noe som er veldig ubehagelig. Ønsker naturlige produkter uten parafyme

Aderma-kremene er nøytrale og gode, og Canoderm. Har sart hud og tåler ikke parfyme selv, og sverger til de. Kjøpes på apoteket[emoji5][emoji1362]

Bruker en del produkter fra no. 7 i ansiktet og den er helt gull !

Ellers bruker jeg cosmica hånd krem, fra apoteket. Jobber på helsestasjonen å vasker og spriter hendene mye, den er den eneste jeg er fornøyd med!

Jeg bruker Eau thermale avéne kuldeprodukter, en på lepper, en til ansikt og håndkremen dems. De produktene kunne jeg ikke levd uten.[emoji173]️[emoji1305] fås på apotek og nå får du håndkremen og leppepomade i tilbudspakke. Lukter ikke mye som andre produkter kan gjøre og er fantastisk bra i minusgrader.

Jeg elsker Terrigeno sin hånd og fotkrem i honningserien :-). Er få butikker jeg har funnet de i , men kan og kjøpes på nett. God pris og

Jeg bruker jojobaolje til fjeset og hvetekimolje til hender/kropp, kjøper det på Apotek 1. [emoji4]

En god og rimelig håndkrem som du får kjøpt i dagligvarebutikk er Atrix. Grønn tube, hvit kork. Den trekker inn i huden, og er samtidig ikke så tynn at du føler den forsvinner før du får sagt håndkrem [emoji106]

Propolis fra Forever Living [emoji7]

En god og rimelig håndkrem som du får kjøpt i dagligvarebutikk er Atrix. Grønn tube, hvit kork. Den trekker inn i huden, og er samtidig ikke så tynn at du føler den forsvinner før du får sagt håndkrem [emoji106]
Den liker jeg også til vanlig [emoji106]

Avêne og Aderma har veldig gode produkter, mini har eksem som kun Aderma kremen tar knekken på [emoji4] Bruker de til meg selv også, har typisk norsk vinterhud som blir tørr og klør [emoji849][emoji300]️

Har sverget til Mary Kay i 3 år <3

Jeg bruker cosmica håndkrem fra apoteket og er veldig fornøyd med den :) Men er det noen her som kan anbefale en god leppepomade? Føler at jeg er konstant tørr på leppene for tiden [emoji85]

Back
Topp