Noen som har hatt urinveisinfeksjon?

VenterNr4<3

Elsker forumet
Marsboere 2020
Lurer på om jeg har det. Svir nederst i magen og spesiellt innen og etter jeg tisser, men det svir generellt hele tiden nederst i magen. Evt hva annet kan det være?

Jeg hadde urinveisinfeksjon, men asymptomatisk (uten symptomer). Er du i tvil ville jeg levert en urinprøve til legen. Urinveisinfeksjon i svangerskapet er viktig å få behandlet :)
Håper du finner utav det og god bedring :Heartred

Har hatt det tidligere. Svie ved vannlating, hyppig vannlatning, følelse av å må tisse hele tiden og det kom noen ganger kun få dråper. Så følte jeg jeg måtte tisse igjen med en gang jeg tørket meg. Fikk AB kur.

Tror uvi i svangerskapet ofte kan ha mer skjulte symptomer enn ellers. Lever urinprøve til lege om du mistenker uvi.

Jeg kjøpte en selvtest på apoteket dag, da symptomene kan være ganske like som en sopp infeksjon, så kjøpte med en canesten kapsel og en uvi test. Er det ikke utslag på den i morgen tidlig, behandler jeg det som en soppinfeksjon !

Jeg jobber mye, og vil ikke bruke tid på å reise til legen «uten» grunn :)

Jeg dyrket en urinprøve for å se etter noe annet enn det jeg fikk utslag på..var et par bakterier der..såfikk medisiner for å bli kvitt det. Og på pakken står d for uvi...Jeg har ikke noe utslag på vanlig urin prøve..

Back
Topp