Skravletråd Desember

Jobb å hente pakker
Du da?
Sykt barn her. Gubben har vært på ikea. Nå maler på befaring . Vi ser Madagaskar nå . Har lekt med ny playmobil kalendergave tidligere og lest ut 3 bøker hihi . Jeg skal bort i barnehagen etterpå og se ftøkna i luciatog . Så baker vi lussekatter i ettermlddag . Vil OJ skal få litt lucia i dag også for han ville veldig i barnehagen

Jeg er så stresset at hodet er blitt til bomull :(
Vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Jeg er så stresset at hodet er blitt til bomull :(
Vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Nå høres du nesten ut som meg..
Hva stresser deg?

Snart en tur for å hente pakke på posten:) juhu!

I går -2 , snø på bakken, sol og julestemning :santa
Idag , 3+, mye regn og vind og ingen julestemning:shifty:
Glatt var det og på veien... :arghh:
Samme som her... så skal det fryse på igjen nå!

Nå høres du nesten ut som meg..
Hva stresser deg?

Alt egentlig. Har vasket og ryddet i dag, men det synes ikke i det hele tatt. Må lage godis til julegaver, men finner ikke ut av holdbarhetstid så jeg må lage det så tett opp mot jul som mulig. Mannen jobber litt overtid framover, så jeg blir alene med lillejenta, ute av stand til å gjøre ting som krever litt tid og oppmerksomhet. Og juletre finner jeg ingen plasser her! Eier alle på langdsbygda egen skog? :eek:

Alt egentlig. Har vasket og ryddet i dag, men det synes ikke i det hele tatt. Må lage godis til julegaver, men finner ikke ut av holdbarhetstid så jeg må lage det så tett opp mot jul som mulig. Mannen jobber litt overtid framover, så jeg blir alene med lillejenta, ute av stand til å gjøre ting som krever litt tid og oppmerksomhet. Og juletre finner jeg ingen plasser her! Eier alle på langdsbygda egen skog? :eek:
Jeg har itillegg til jul en bursdag til helgen...

Back
Topp