Oss testetøser imellom

Blod og magesmerter syklusdag 24, 4 dager før IKM [emoji17] Er så lei meg nå. Andre kjemiske etter sa. Nå trenger jeg rett og slett å fokusere på andre ting, kanskje til og med legge prøvingen på hylla. Orker ikke flere nedturer, har så lite å gå på.

Blod og magesmerter syklusdag 24, 4 dager før IKM [emoji17] Er så lei meg nå. Andre kjemiske etter sa. Nå trenger jeg rett og slett å fokusere på andre ting, kanskje til og med legge prøvingen på hylla. Orker ikke flere nedturer, har så lite å gå på.

Å nei :( Sender deg en god klem :Heartred

Fader dritt altså [emoji29] [emoji174]
Bruk litt tid på å komme over kneika og se om dere klarer å fortsette.
Jeg måtte bare trå litt tilbake og tenke at det forhåpentligvis er verd alle tårene tilslutt[emoji173]
Klem[emoji173]

Fader dritt altså [emoji29] [emoji174]
Bruk litt tid på å komme over kneika og se om dere klarer å fortsette.
Jeg måtte bare trå litt tilbake og tenke at det forhåpentligvis er verd alle tårene tilslutt[emoji173]
Klem[emoji173]

Jeg har mistet litt troen på at kroppen min er i stand til å beholde spirer. Det er flere faktorer som gjør det vanskelig. Det er sårt, men min bmi er for høy, jeg er veldig stresset for tiden en veldig hektisk hverdag, en jobb som holder på å gjøre meg dårlig på grunn av arbeidsmengden, samt alderen som dessverre heller ikke gjør det enklere. Akkurat nå ser jeg svart på det meste, kommer meg sikkert når tr er på retur og det nærmer seg el. Takk for omtanken[emoji173]️

Hei testetøser :)
På mandag fikk jeg smileansikt på clearblue og den har nå smilt i 2 dager. I dag gikk den bort og jeg testet for sikkerhets skyld. Da var den negativ. Har eggløsning da vært? Og er i dag 1 dpo? Er jeg fortsatt fruktbar i dag?

Hei testetøser :)
På mandag fikk jeg smileansikt på clearblue og den har nå smilt i 2 dager. I dag gikk den bort og jeg testet for sikkerhets skyld. Da var den negativ. Har eggløsning da vært? Og er i dag 1 dpo? Er jeg fortsatt fruktbar i dag?

Jeg tror (les, tror ;) ) at EL er i dag eller i morgen :)

Hmmm.. ok. Men det står at når smileansiktet står fast er det de 2 mest fertile dagene? Og at hvis man har sex de to dagene er det størst sjanse for å bli gravid? Blir ikke klok på det der [emoji23]

Etter det jeg har skjønt, så er sjansen for graviditet størst når man har sex 1-2 dager før EL. Men jeg kan ta feil altså

Aha! Så smileanaiktet vises før eggløsningen faktisk finner sted da? Men når blir 1 dpo da?

Ja. Den viser LH toppen som er rett før EL.
Når testen er neg, så har du EL. Vil tippe du er 1DPO i morgen.
Beste måten å finne det ut på er temping :)

IMG_20171213_142135.jpg

Også redigert litt
IMG_20171213_142848.jpg

Back
Topp