Vi som temper

Nå trenger jeg virkelig litt hjelp/synspunkter her.
Noen som har begynt å spotte/fått TR selv når tempen stiger eller er høy. I dag observerte jeg rosa slimete utflod på papiret da jeg tørket meg. Tenkte bedre lykke neste gang, stappet oppi en tampong og gikk rett i kjelleren. Nå i kveld skulle jeg skifte og da var det ingenting på tampongen (regner med detaljer er innafor her). Ble nysgjerrig å måtte kjekke tappen (noe jeg gjør stort sett hver dag utenom tr perioden). Den var middels sentrert hard og lukket pluss at tempen er stigende..
Alt her er relativt og det er meget mulig det er TR som sniker seg innpå da jeg pleier å få tanten på besøk 10 dpo. Men aldri opplevd spotting før, heller ikke når tappen er lukket og tempen er høy. Legger ved charten om også. Vis vedlegget 238462
Jeg tenker festeblødning ?

33DA0EE5-8552-4CF3-9828-323EE348880C.jpeg

Tempet 04:50 2 timer før rett tid. Hadde vert artig og sjå kva som var rett.

Hos meg mener ff at jeg har hatt eggløsning, og vi får se om ff har rett.
Det kan forsåvidt stemme overens med de sterke smertene jeg hadde på CD 13.
Er det vanlig med sterke EL smerter? På letrozol?

31cfcf9c033a387469977a85227a3435.png

Hos meg mener ff at jeg har hatt eggløsning, og vi får se om ff har rett.
Det kan forsåvidt stemme overens med de sterke smertene jeg hadde på CD 13.
Er det vanlig med sterke EL smerter? På letrozol?

31cfcf9c033a387469977a85227a3435.png

Spennende!!

Ja!!! Jeg har gått på Letrozol en gang og det var før fryseforsøk forrige syklus! Jeg bruker ikke merke EL, men det gjorde jeg da!! Fy søren! Og jeg tror egget var enormt! Fikk EL på søndag og mandagen samme uka var det 15 mm! Legen trodde jeg kom til å få EL onsdagen eller torsdag, for det vokser 1-2 mm i døgnet[emoji12]

Spennende!!

Ja!!! Jeg har gått på Letrozol en gang og det var før fryseforsøk forrige syklus! Jeg bruker ikke merke EL, men det gjorde jeg da!! Fy søren! Og jeg tror egget var enormt! Fikk EL på søndag og mandagen samme uka var det 15 mm! Legen trodde jeg kom til å få EL onsdagen eller torsdag, for det vokser 1-2 mm i døgnet[emoji12]

Godt det ikke bare er meg, for fy søren. Det var VONDT!
Kanskje svømmerne finner frem til egget da :P
Var det da du hadde din kjemiske?

Godt det ikke bare er meg, for fy søren. Det var VONDT!
Kanskje svømmerne finner frem til egget da :P
Var det da du hadde din kjemiske?

Håper det [emoji7][emoji7][emoji7]

Ja, men brukte ikke egget[emoji12] eller, vi la jo inn aksjer selv også! Gamblet på at fikk vi tvillinger, så fikk vi det[emoji23] Men jeg fikk jo satt inn et allerede befruktet egg! Måtte bare ha EL før jeg kunne sette inn[emoji12] men endte jo kjemisk[emoji20][emoji20][emoji20]

Håper det [emoji7][emoji7][emoji7]

Ja, men brukte ikke egget[emoji12] eller, vi la jo inn aksjer selv også! Gamblet på at fikk vi tvillinger, så fikk vi det[emoji23] Men jeg fikk jo satt inn et allerede befruktet egg! Måtte bare ha EL før jeg kunne sette inn[emoji12] men endte jo kjemisk[emoji20][emoji20][emoji20]

Åh :( Bruker du letrozol under venteperioden nå da?
Kan jo være du treffer gullegget før neste forsøk :D

Åh :( Bruker du letrozol under venteperioden nå da?
Kan jo være du treffer gullegget før neste forsøk :D

Nei, jeg droppa å ta nå! Måtte evt tatt uten at lege hadde bedt meg om det[emoji12] Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg fikk det! Var for å sikre at jeg skulle få EL! Men jeg har jo EL av meg selv![emoji12] men fikk ut en pakke med 30, og brukte 5[emoji12] er mannlig faktor hos oss som gjør at vi må ha prøverør, jeg har bra med egg og bra kvalitet! Men jeg har igjen progesteron fra forsøket, så jeg tar det nå[emoji5]

Nei, jeg droppa å ta nå! Måtte evt tatt uten at lege hadde bedt meg om det[emoji12] Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg fikk det! Var for å sikre at jeg skulle få EL! Men jeg har jo EL av meg selv![emoji12] men fikk ut en pakke med 30, og brukte 5[emoji12] er mannlig faktor hos oss som gjør at vi må ha prøverør, jeg har bra med egg og bra kvalitet! Men jeg har igjen progesteron fra forsøket, så jeg tar det nå[emoji5]

Åja, skjønner :)

Hos oss er det omvendt. Her er det jeg som er problemet ;)

Bra du har fått Letrozol da hvertfall[emoji5][emoji5] har du enkel eller dobbel dose? Jeg hadde enkel, takk og lov[emoji23]

Første runden min var med enkel. Da kjente jeg litt ubehag og opplevde sen EL. CD21.
Denne runden var med dobbel og milde måne.. AU! Pluss tidlig EL, CD14.
Men siden eggene mine bruker så lang tid på å mode seg, så lurer jeg på om det rakk å bli modent før det slapp, siden EL kom så tidlig.

Første runden min var med enkel. Da kjente jeg litt ubehag og opplevde sen EL. CD21.
Denne runden var med dobbel og milde måne.. AU! Pluss tidlig EL, CD14.
Men siden eggene mine bruker så lang tid på å mode seg, så lurer jeg på om det rakk å bli modent før det slapp, siden EL kom så tidlig.

Jeg fikk på CD19 med Letrozol, og det var innenfor normalen hos meg! Bruker å få mellom CD16 og 20! Men Letrozolen kan kanskje gjøre at de modnes raskere, slik at det slippes når det er modent nok!? Jeg vet ikke jeg[emoji5]

Jeg fikk på CD19 med Letrozol, og det var innenfor normalen hos meg! Bruker å få mellom CD16 og 20! Men Letrozolen kan kanskje gjøre at de modnes raskere, slik at det slippes når det er modent nok!? Jeg vet ikke jeg[emoji5]

Det er jeg jammen meg usikker på selv, men jeg håper jo det! :)

Hååper det[emoji7][emoji7] vi er ca like mange dpo! Jeg mener jeg er 3, FF mener jeg er 4[emoji12]

Yey, så spennende!! [emoji1376][emoji1376][emoji7][emoji173]️
Når skal du teste? [emoji256][emoji256]

Tempen min lever sitt eget liv:p
I helgen fikk jeg hverken god søvn eller tatt tempen til riktig tid, så de kan nok ignoreres...
Trodde jeg begynte å spotte igår, men var nok bare litt farget utflod etter litt kos.;)
Venter fortsatt på TR, IKM var i går...

Første måneden med temping og jeg trodde tempen sank ganske så mye før tr... stemmer ikke det?
Pleier tempen å synke den dagen man får tr, eller 1-2 dager før?

Vedlegg

• Screenshot_20171211-110624.png
    Screenshot_20171211-110624.png
    333 KB · Visninger: 98
Tempen min lever sitt eget liv:p
I helgen fikk jeg hverken god søvn eller tatt tempen til riktig tid, så de kan nok ignoreres...
Trodde jeg begynte å spotte igår, men var nok bare litt farget utflod etter litt kos.;)
Venter fortsatt på TR, IKM var i går...

Første måneden med temping og jeg trodde tempen sank ganske så mye før tr... stemmer ikke det?
Pleier tempen å synke den dagen man får tr, eller 1-2 dager før?

Min synker 1-2 dager før mensen. Varierer litt hvor bratt den synker. Grafen din ser fin ut :)

Yey, så spennende!! [emoji1376][emoji1376][emoji7][emoji173]️
Når skal du teste? [emoji256][emoji256]

Prøve å holde meg til 12/13 dpo denne gangen, men mest sannsynlig sprekker jeg før det[emoji23][emoji23] men jeg er realistisk og mest sannsynlig så blir det ikke noe mirakel, så veit ikke om det kanskje det gjør det enklere å vente! Du da?[emoji5]

Back
Topp