Skravletråd Desember

God morgen alle sammen:) håper dere får en super dag! Straks jobb på meg. Men først innom Coop obs for ett par liter med cola zero :p

Var på en utrolig koselig julekonsert i kirken i kveld, men var en liten gutt som ble fryktelig trøtt på slutten
25151908_10154909829666143_3570360126248276496_n.jpg
Aawww så fin da :) med nisselue og røde kinn :)

God morgen alle sammen:) håper dere får en super dag! Straks jobb på meg. Men først innom Coop obs for ett par liter med cola zero :p
Ha en fin dag på jobb:happy: skulle ønsle vi hadde obs her også, de har så mange gode tilbud.

God formiddag:happy: nå er jeg godt nede i kaffekopp nr 3, frøkna sover, jeg strikker og kl 14 skal vi på 5 mnd kontroll på helsestasjonen. Hva gjør dere i dag?

Det aner meg at jeg glemte julestemingskalenderen i går? Da får det komme to luker idag, men jeg har en del ting jeg må gjøre så v får se når jeg får tid til å orde det. Kaosdag i dag.

Mellomste var i nissebursdag før på dagen.
Jeg sminket henne og tok på nisselue.
Mens jeg gjorde det sto han og så på.
Når jeg var ferdig sa han "min tur". Han stod klar med nisselue i hånden.
Selvfølgelig skulle han også få lov
Unger altså :) *smelt *

Julekonserter gir alltid julestemning!
Ja. Gjør jo det.

Samtidig er julestemningen min egentlig merkelig fraværende i år, jeg venter fortsatt på den...

Dels derfor er Julestemningskalenderen viktig for meg for å prøve å finne den. Samtidig begynner den å bli vanskelig fordi jeg rett og slett ikke har den.

Påtur til julebordet. La eldste før jeg dro for å lette arbeidet til mannen som har ungene alene for første gang :p spent å se om jeg klarer slappe av og overvinne angsten og kose meg :)

Håper du hadde en fin kveld[emoji2]

Back
Topp