Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aawww så fin daVar på en utrolig koselig julekonsert i kirken i kveld, men var en liten gutt som ble fryktelig trøtt på slutten
![]()
Mellomste var i nissebursdag før på dagen.Aawww så fin damed nisselue og røde kinn
![]()
Vi var ferdig litt over 19.Skjønning.
Jeg har vært på koselig konsert på bedehuset, men mannen og lillemor var hjemme. Det begynte 1830, som er hennes leggetid
Vi holdt på til godt over 20Vi var ferdig litt over 19.
Litt sent for han, men slik er det noen ganger
Julekonserter gir alltid julestemning!Skjønning.
Jeg har vært på koselig konsert på bedehuset, men mannen og lillemor var hjemme. Det begynte 1830, som er hennes leggetid
Jatakk! (Det er snø du snakker om, sant?Har halvannen meter overalt jeg kan slenge nedover![]()
). Vi har 10 cm, kynne godt hatt noen cm til nå som det skal bli kaldt framover.Så nydeligVar på en utrolig koselig julekonsert i kirken i kveld, men var en liten gutt som ble fryktelig trøtt på slutten
![]()

Ha en fin dag på jobbGod morgen alle sammenhåper dere får en super dag! Straks jobb på meg. Men først innom Coop obs for ett par liter med cola zero
![]()
skulle ønsle vi hadde obs her også, de har så mange gode tilbud.
nå er jeg godt nede i kaffekopp nr 3, frøkna sover, jeg strikker og kl 14 skal vi på 5 mnd kontroll på helsestasjonen. Hva gjør dere i dag?Unger altsåMellomste var i nissebursdag før på dagen.
Jeg sminket henne og tok på nisselue.
Mens jeg gjorde det sto han og så på.
Når jeg var ferdig sa han "min tur". Han stod klar med nisselue i hånden.
Selvfølgelig skulle han også få lov
Takk for detHa en fin dag på jobbskulle ønsle vi hadde obs her også, de har så mange gode tilbud.
Ja. Gjør jo det.Julekonserter gir alltid julestemning!
Da er jeg nesten ferdig med julegavene![]()
Påtur til julebordet. La eldste før jeg dro for å lette arbeidet til mannen som har ungene alene for første gangspent å se om jeg klarer slappe av og overvinne angsten og kose meg
![]()
Jeg er virkelig ikke med om dagen...
Sjekket timeregistreringssystemet på jobb nå nettopp.
Har 8 feriedager igjen i år, og nesten en uke i +tid....
Ser ut som om det blir litt juleferie i år