Skravletråd Desember

Istad kom snøen til sørlandet (enn så lenge) så vi var ute å gikk en tur med ungene i nabolaget for å kikke litt på alle husene med lys i hager og vinduer :happy:

Istad kom snøen til sørlandet (enn så lenge) så vi var ute å gikk en tur med ungene i nabolaget for å kikke litt på alle husene med lys i hager og vinduer :happy:

Om dere savner mer snø kan dere gjerne få vår. Vi har for mye i nord [emoji85][emoji85]

Ja. Orker ikke vente lenge og stresse med de rett før jul. Blir så lett stressa så tar det litt etter litt i år. Heller tidlig ute enn sein
Akkurat å pynte treet er ikke stress for meg. Men å komme dit... Pr nå står det et klesstativ der og stua er ganske full av leker og annet rot.

Men gradvis kommer dit, satser jeg på.

Lillemor er aå fornøyd med dyna si, kan mannen fortelle. Han har lagt henne mens jeg var på julekonsert med ungene (korpsene her som spilte. Aspirantene (deriblandt min sønn) skolekorpset og voksenkorpset. Veldig koselig.

Men altså. Jeg kjøpte nisse-sengetøy til ungene fra min bestemor i fjor. Og kjøpte også til yngste. Voksen størrelse. De store ungene har store dyner så ikke noe problem det. Men lillemor. Hun bare sparker vekk dyna og bruker min.

Men hun elsket dynene deres med nisser på. Så jeg fant ei ekstra dyne og laget til henne også, mist i dobbeltsenga. Og den ligger hun under. Det de store har, er gjevt.

Åå da håper jeg den blir liggende til jeg skal hjem til Sørlandet til jul!

Var på en utrolig koselig julekonsert i kirken i kveld, men var en liten gutt som ble fryktelig trøtt på slutten
25151908_10154909829666143_3570360126248276496_n.jpg

Var på en utrolig koselig julekonsert i kirken i kveld, men var en liten gutt som ble fryktelig trøtt på slutten
25151908_10154909829666143_3570360126248276496_n.jpg
Skjønning.

Jeg har vært på koselig konsert på bedehuset, men mannen og lillemor var hjemme. Det begynte 1830, som er hennes leggetid

Akkurat å pynte treet er ikke stress for meg. Men å komme dit... Pr nå står det et klesstativ der og stua er ganske full av leker og annet rot.

Men gradvis kommer dit, satser jeg på.

Ja det er nok det her og. Og komme dit. Mye må ryddes og vaskes før det er klart for juletreet og slikt. Lekehjørnet må flyttes på, noen leker pakkes vekk da hun ikke leker med de akkurat nå, sklia tas ned og vaske rundt. Kommer oss vel gradvis dit og, men jeg kan ikke gjøre husarbeid. Da har jeg ikke overskudd til ungene. Så det meste står på mannen. Han er flink, men han er ikke den mest effektive så ting tar lang tid. :p

Back
Topp