Håpe det.Håper det blir kortere denne gangen. Og helt frisk o jula![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håpe det.Håper det blir kortere denne gangen. Og helt frisk o jula![]()
Ja men mest blomsterTakk takk
handlet ?
Istad kom snøen til sørlandet (enn så lenge) så vi var ute å gikk en tur med ungene i nabolaget for å kikke litt på alle husene med lys i hager og vinduer![]()
Høres skikkelig koselig utIstad kom snøen til sørlandet (enn så lenge) så vi var ute å gikk en tur med ungene i nabolaget for å kikke litt på alle husene med lys i hager og vinduer![]()
Ja, sleng ned litt til oss om du gidderOm dere savner mer snø kan dere gjerne få vår. Vi har for mye i nord [emoji85][emoji85]

Veldig stemningsfullt med snøen og alle lysene rundt forbiHøres skikkelig koselig ut![]()
Åååh det er så koselig når det nærmer seg jul å det pyntes
Akkurat å pynte treet er ikke stress for meg. Men å komme dit... Pr nå står det et klesstativ der og stua er ganske full av leker og annet rot.Ja. Orker ikke vente lenge og stresse med de rett før jul. Blir så lett stressa så tar det litt etter litt i år. Heller tidlig ute enn sein
Planer om mer i år enn tidligere år, men vi får se hva det blir til.Det var ikke rent lite dere lager![]()
Åå da håper jeg den blir liggende til jeg skal hjem til Sørlandet til jul!Istad kom snøen til sørlandet (enn så lenge) så vi var ute å gikk en tur med ungene i nabolaget for å kikke litt på alle husene med lys i hager og vinduer![]()
Enig!Åååh det er så koselig når det nærmer seg jul å det pyntes
Skjønning.Var på en utrolig koselig julekonsert i kirken i kveld, men var en liten gutt som ble fryktelig trøtt på slutten
![]()
Ja, sleng ned litt til oss om du gidderSkal regne igjen til onsdag
![]()
Akkurat å pynte treet er ikke stress for meg. Men å komme dit... Pr nå står det et klesstativ der og stua er ganske full av leker og annet rot.
Men gradvis kommer dit, satser jeg på.
Planer om mer i år enn tidligere år, men vi får se hva det blir til.
Var på en utrolig koselig julekonsert i kirken i kveld, men var en liten gutt som ble fryktelig trøtt på slutten
![]()