Vi som temper

Jeg skjønner ikke så mye av dette jeg! Var jo kjempefall idag! Men jeg har fått kryss[emoji16][emoji16][emoji16]

60a7872a1e1254717e1e8639bae41f04.png

Trodde egentlig EL var på fredag, eller natt til fredag! Så tror selv jeg ikke er mer enn 2 dpo[emoji12]

Jeg skjønner ikke så mye av dette jeg! Var jo kjempefall idag! Men jeg har fått kryss[emoji16][emoji16][emoji16]

60a7872a1e1254717e1e8639bae41f04.png

Trodde egentlig EL var på fredag, eller natt til fredag! Så tror selv jeg ikke er mer enn 2 dpo[emoji12]

Så lenge du er over coverlinjen, er det supert. Veldig vanlig med et tempfall de første dagene der, før det stiger igjen. Når du får registrert et par dager til, hender det at ff ombestemmer seg og flytter el en dag eller to. Det spiller jo liten rolle i det lange løp... du er i hvert fall i dpo-land!!

Så lenge du er over coverlinjen, er det supert. Veldig vanlig med et tempfall de første dagene der, før det stiger igjen. Når du får registrert et par dager til, hender det at ff ombestemmer seg og flytter el en dag eller to. Det spiller jo liten rolle i det lange løp... du er i hvert fall i dpo-land!!

Aha! Takk krølle[emoji8][emoji8] jeg er i dpo-land!![emoji16][emoji16]

Hvis jeg starter med progesteron nå idag, skal jeg registrere den på idag i FF? Den tar ikke hensyn til det ifht dagens temp?[emoji5]

Charten min denne pp er helt på jordet.
Mest sannsynligvis pga sykdom.
Eneste jeg kan gjøre egentlig, er å fortsette med jevn kos med min kjære og håpe på det beste [emoji256]

bdbc942f844e48c16620efcff0f78a00.png
.

Hmm, er det fare for at ff setter EL på cd9 hvis samme temp imorgen? Tester også med digitale EL-tester fra clearblue og etterhvert strimler når det nærmer seg. Skjønner at jeg kan legge inn de, men hvordan når man tar to ulike tester? Venter EL ca 16.12 [emoji4]
cfecb30221f20b4bf15f24fc9ca4baee.jpg

Charten min denne pp er helt på jordet.
Mest sannsynligvis pga sykdom.
Eneste jeg kan gjøre egentlig, er å fortsette med jevn kos med min kjære og håpe på det beste [emoji256]

bdbc942f844e48c16620efcff0f78a00.png
.

Ser ikke bildet[emoji848][emoji848]

Hmm, er det fare for at ff setter EL på cd9 hvis samme temp imorgen? Tester også med digitale EL-tester fra clearblue og etterhvert strimler når det nærmer seg. Skjønner at jeg kan legge inn de, men hvordan når man tar to ulike tester? Venter EL ca 16.12 [emoji4]
cfecb30221f20b4bf15f24fc9ca4baee.jpg
Tror egentlig ikke det, ettersom tempen ikke er høyere. Men du kan jo prøve å legge inn samme temp for imorgen nå for å se om det kommer kryss, og så bare fjerne den etterpå igjen :happy: Jeg gjør det flere ganger i syklusen :p

Tror egentlig ikke det, ettersom tempen ikke er høyere. Men du kan jo prøve å legge inn samme temp for imorgen nå for å se om det kommer kryss, og så bare fjerne den etterpå igjen :happy: Jeg gjør det flere ganger i syklusen :p
Det var lurt, ble ikke noe kryss [emoji4] So far, so good da [emoji1]

Nå kom det![emoji1303]

Rart du ikke har fått kryss etter de siste tre økningene!? Ikke at jeg kan så veldig mye om dette[emoji51]

Ja, kan være for at "Illlness" er krysset av på.
Håper virkelig jeg får testene mine på mandag eller tirsdag. Da kan jeg ialfall se om det er "Høy" der.
Er det "Høy" er det fremdeles en liten sjans!

Tempen er tatt til feil tid både lørdag og søndag så stoler ikke helt på det..., Ingen symptomer, ikke tr og negativ g-test....tror tr kommer snart...

Vedlegg

• Screenshot_20171210-125312.png
    Screenshot_20171210-125312.png
    297,3 KB · Visninger: 90
Back
Topp