Vi som temper

Det er sant! Blir monitoren påvirket hvis jeg drikker Idag?

Det tror jeg ikke! Ikke gjort det til meg hvertfall[emoji5][emoji5] og du tester jo på ettermiddagen også, så da har det jo evt mindre å si enn morgenurin[emoji38]

Vet du om lutinus kan gjøre at temperaturen høy?
Takk for svar!

Lurer på det samme! Har igjen progesteronstøtte fra IVF forsøk, vurderer å starte på det fom imorra[emoji5]

aab23ae859ddcadfaf2f0f135e0a56e6.png

Der kom el - hadde kjempepositiv el-test i går kveld (sterkere enn teststrek) fortsatt positiv i morges, men da lik som teststreken, og i kveld var den negativ igjen. Så lh-toppen må ha vært i går eller i natt.

Håper det er noen gode svømmere blant aksjene i går og i dag..

Herlig[emoji7][emoji7] håper dere har truffet jackpot og får positiv test i julegave[emoji173]️

Det kan det. Progesteron er det hormonet som påvirker basaltemperaturen mest.

Hmmz, da lurer jeg på om jeg kanskje burde vente en ekstra dag! Er usikker på tempen idag, siden jeg var så kaldt! Kan kanskje fort få at EL er idag, selvom EL testene var negative igår og idag! Men om jeg tar progesteron fom imorra så kan jeg jo få villede temper[emoji848][emoji848] men vil jo ikke starte på den altfor sent heller[emoji848][emoji848]

Hmmz, da lurer jeg på om jeg kanskje burde vente en ekstra dag! Er usikker på tempen idag, siden jeg var så kaldt! Kan kanskje fort få at EL er idag, selvom EL testene var negative igår og idag! Men om jeg tar progesteron fom imorra så kan jeg jo få villede temper[emoji848][emoji848] men vil jo ikke starte på den altfor sent heller[emoji848][emoji848]

Jeg tror du kan regne med at el har vært torsdag eller fredag. Ville lagt inn «ignore» på gårsdagens temp, ihvertfall hvis du bruker den kalde. Hvilken dag sier ff at du får el hvis du legger inn tre høye temper fremover?

Progesteron stiger jo etter el uansett... så det burde være trygt å starte med progesteron når du tenker at el har vært. [emoji1303]

Jeg tror du kan regne med at el har vært torsdag eller fredag. Ville lagt inn «ignore» på gårsdagens temp, ihvertfall hvis du bruker den kalde. Hvilken dag sier ff at du får el hvis du legger inn tre høye temper fremover?

Med høy temp imorra sier den imorra dersom jeg bruker den høye fra idag! Har ikke prøvd p legge inn med den lave! Det skal jeg prøve nå[emoji5] hvordan legger man inn ignore?[emoji5]

Progesteron stiger jo etter el uansett... så det burde være trygt å starte med progesteron når du tenker at el har vært. [emoji1303]

Sant nok! Da starter jeg[emoji5]

Om jeg tar den lave idag, må jeg ha høye temp fom imorra tom onsdag for en stripla linjemed EL imorra! Kan jo ikke stemme at EL blir imorra heller når tempdroppet kom idag!

Med høy temp imorra sier den imorra dersom jeg bruker den høye fra idag! Har ikke prøvd p legge inn med den lave! Det skal jeg prøve nå[emoji5] hvordan legger man inn ignore?[emoji5]

Krysser av på «discard». Da blir prikken stående, men linjen går utenom...

Ganske sikker på EL idag. Tappen kjentes mer lukks ut idag, så tror EL har vært. Blit spennende å se i morra. Sksl ikke stå på aksjene denne gsngen i ihvertfall:hilarious:

IMG_20171209_214817.png

Krysser av på «discard». Da blir prikken stående, men linjen går utenom...

Fant det ut! Nå har jeg prøvd maaange forskjellige alternativer med ulike temper imorra og mandag! De fleste gir meg EL på torsdag faktisk! Både med dagens inkludert og ignorert! Så nå er jeg veldig spent på imorra tidlig!

Åhh, gleder meg til lørdag når jeg kan hive meg på temping igjen [emoji4]

Back
Topp