Qouter tilfeldig innlegg fra deg..
Håper virkelig ikke du er på jobb nå
Nei, var på vei til Gøteborg[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Qouter tilfeldig innlegg fra deg..
Håper virkelig ikke du er på jobb nå
Nei. Dere gjør da som det passer dere!Vi vil ikke få tid til å tenne adnenslysene i morgen før det er på tide med legging.
Er det veldig galt å tenne dem i kveld istedenfor?
Lov å håprHåper hun kommer fort inn i rutinene så hverdagen glir litt bedre
Kos degTo timer til julebord. Jeg står enda i håndduken etter dusjenføler meg stressa
Kos deg
Håper du klarer detPåtur til julebordet. La eldste før jeg dro for å lette arbeidet til mannen som har ungene alene for første gangspent å se om jeg klarer slappe av og overvinne angsten og kose meg
![]()
Håper du klarer det
Lykke tilFår se. Ta meg ei par øl og komme litt i godformen![]()
Vi er vesentlig nærmere etter mannens raid i dag.Da er jeg nesten ferdig med julegavene![]()
Håper det går braPåtur til julebordet. La eldste før jeg dro for å lette arbeidet til mannen som har ungene alene for første gangspent å se om jeg klarer slappe av og overvinne angsten og kose meg
![]()
Da et du vel godt å slappe av littHjemme igjen etter å ha vært på farten siden 10.30
Jeg mangler gaven til mannen, og min lillesøster ellers så er jeg ferdigVi er vesentlig nærmere etter mannens raid i dag.
Mangler noe til ene søstra hans. Til svigermor men hun kommer hit så der har vi mer tid. Til noen venner av ungene og noe til naboen. Også er jeg ikke i mål med mannen da og muligens minstemor.
Satt på en film men egentlig vurderer jeg å finne frem julepyntDa et du vel godt å slappe av litt