Julegave gutt 10

Renzy

Gift med forumet
Septembergull'17
Maisløyfene 2024
Trenger litt hjelp fra dere. Er med på God jul lille venn, og skal kjøpe gave til gutt 10 år.
Dere som har barn i den alderen, hva interesserer de seg for? Både av leker, utstyr og opplevelser (f.eks kino).

Tiåringene her har ønsket seg (nevøer, ikke egne barn):
Markus og Martinus greier
minecraft greier
Pennal
Tegnesaker
Lego
Minions greier
Brettspill (er jo sosialt for hele familien)
Guinness rekordboka
iTunesgavekort

Ser jo for meg at kinogavebillett må være en bra gave, da kan jo gutten selv velge å se på det han liker! :)
Flere som har forslag? :)

Tøffe klær, ting til rommet, spill til PC/ds/PS, lego?

Takk for alle forslag[emoji5]️ Jeg kjenner jo ikke gutten vi skal kjøpe til, så tenker derfor at det må være litt nøytralt som alle kan like.

Jeg har kjøpt gavekort på kjøpesenter til en 10 år gammel gutt [emoji4]
Det har jeg også, kan også få kjøpt gavekort på f.eks kozmoz og slike butikker også. Ellers vet jeg at her har det ofte vært penger en del av de ønsker seg.

Det har jeg også, kan også få kjøpt gavekort på f.eks kozmoz og slike butikker også. Ellers vet jeg at her har det ofte vært penger en del av de ønsker seg.

Ja, gavekort er veldig kjekt slik at de heller kan kjøpe noe de ønsker seg. Er mindre styr for den som kjøpet gaver også[emoji28] Er liksom en del gaver en kjøper, så å spare tid gjør meg ingen ting[emoji16]

Gavekort på lekebutikk!

Min er 9,5 og hadde gått i graven om han fikk Markus og Martinus. Eller rettere sagt, gitt det bort til søstra og fått oss alle til å sverge at vi ikke måtte fortelle det til noen at han hadde fått det.

Pokemon er in hos ham og en del venner. Bøker. Men det er vanskelig når man ikke kjenner barnet og lesenivå.

Har en gutt på 10 år.
Han liker ting fra Forskerfabrikken, nerf, bøker (Harry Potter bla), filmer, spill (monopol, uno), fotball, faktabøker.

Tenker gavekort på kinobilletter + en pose popcorn hadde passet siden du ikke kjenner han :)

Back
Topp