Må vi fortelle det?

ECB

Glad i forumet
i det siste er det flere som har fått mistanke om at jeg skal ha baby. Mannen har fått spørsmål fra flere om det er tilfellet.
Jeg blir så frustrert over at andre ikke kan respektere det faktum at siden vi ikke har sagt noe enda så ønsker vi å holde det hemmelig.
Det jeg er mest redd for er at barna skal få høre det hos andre. Spesiellt stesønnen min. Moren hans har aldri respektert at av og til ønsker vi å fortelle han ting selv. Hun har flere ganger ødelagt overraskelser for oss med å fortelle dem til han.
Vi har bestandig gjort det absolutt motsatte til henne.
Hva mener dere? Burde vi fortelle det før jeg er 12 uker eller ta sjangsen og vente?
 
Her fikk folk mistanke pga stor mage og gradert sykemelding. Når noen begynner å vite det så går det fort videre, og de nærmeste bør jo absolutt være av de første som får vite den gode nyheten. :) Vi har derfor fortalt våre nærmeste det. Er jo ingen hemmelighet.:)
 
  • Liker
Reactions: ECB
Jeg synes det skal være opp til dere. Sist jeg var gravid løy jeg til flere og sa at jeg ikke var gravid da de spurte før jeg var klar for å gå ut med det. Jeg bor på en liten plass og her får ryktene så alt for fort.
Jeg har ikke fått noen spørsmål enda, er 10+6 nå. Men vi kommer ikke til å fortelle det til noen før etter uke 12 :)
 
Jeg synes det skal være opp til dere. Sist jeg var gravid løy jeg til flere og sa at jeg ikke var gravid da de spurte før jeg var klar for å gå ut med det. Jeg bor på en liten plass og her får ryktene så alt for fort.
Jeg har ikke fått noen spørsmål enda, er 10+6 nå. Men vi kommer ikke til å fortelle det til noen før etter uke 12 :)
Jeg er ikke redd for å spørre hvis jeg får spørsmål. Det jeg er redd for er at barna skal få høre deg fra andre enn oss.
 
Jeg er ikke redd for å spørre hvis jeg får spørsmål. Det jeg er redd for er at barna skal få høre deg fra andre enn oss.

Da må du nesten fortelle det til barna, da :)
 
Viss du tror noen andre kanskje kan komme til å fortelle det til barna, så ville jeg (om jeg hadde vært i situasjonen) fortalt det selv!
Hadde jo vært så kjedelig om noen andre kom dere i forkjøpet! [emoji28]
Samtidig så er det litt med at dere må føle dere klare også [emoji7]
 
Back
Topp