Inkluderer dere barna i juleforberedelsene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Baking, ja, men ikke vasken. Eldste er bare to år, så han skjønner nok ikke helt konseptet, men elsker å bake! Han er med å pynte treet også.

Klart det. :) Rydding, pynting og baking :) Og femåringen får være med litt å pakke inn gaver. Litt motvillig fra min side for hun kan fort fortelle folk hva de skal få [emoji23]

Helt klart. Vi har både julevask, julefilmer, baking og julepynt innlagt i guttenes julekalender... bra å skape tradisjoner tidligst mulig [emoji1303]

Helt klart. Vi har både julevask, julefilmer, baking og julepynt innlagt i guttenes julekalender... bra å skape tradisjoner tidligst mulig [emoji1303]

Signerer denne. :) Storebror på 3 elsker å hjelpe mamma’n sin med å vaske. ☺️ Og alle er med på å bake og pynte. :)

Jenta mi på 9 år er med nå i jula og resten av året.

Hennes favoritt husarbeid gjøremål er å vaske gulv. Hun får en egen bøtte og et eget lite gulvområde i stua hun har ansvar for å vaske. På rommet hennes har hun ansvar for å holde det ryddig og tørke støv. Det synes hun IKKE er noe gøy, men hun gjør det.

Nå i førjulstiden har hun hjulpet meg med å henge opp adventsstjernene og bestemme hvor nissene skal sitte rundt omkring i stua. Vi har gått ut og klippet noen greiner med granbarer som vi pynter adventsstaken med. Hun får også en grein som et lite juletre på rommet sitt.

Juletrepynting, pynting generelt, lage julegaver og baking :)

Ja, de er med på pyntingen av huset, juletreet og litt baking :)

Ja, så absolutt[emoji4] Vi har pynta pepperkakehus, pynta juletre, diverse julepynt er satt opp, adventstaker- og stjerner likedan. Vi skal snart bake litt småkaker og pepperkaker. Nå har vi litt større barn på 10, 8 og 5 år. Jula er min favoritt høytid[emoji301]

Vi har laget pepperkaker pynta pepperkake. Men tror jeg må lage pepperkakehuset i år siden lillemann har funnet ut at pynten smaker bedre i munnen enn på pepperkake

Han har vært med på å hente frem pynten og sette frem litt nisser rundt omkring :) og vi har bakt pepperkaker sammen

Baking og pynting[emoji4][emoji108]
Også skal vi ha juleverksted hjemme med gavelaging til besteforeldre [emoji4]

Inkluderer barna når de selv viser interesse, baking og pynt hjelper de gjerne til med. Også kan de pakke inn gaver se selv har kjøpt eller lagd[emoji4]

De er med på alt :) Til og med handlinga, til jeg blir lei av maset deres, da blir de parkert hjå besteforeldrene :p

Back
Topp