Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mine har faktisk vært sterkere på kveldenHCG bruker ofte 48 timer på å doble seg. I tillegg er det mange som har sterkere på kveld enn morgenen etter, spørs på urinen og fargen i testen![]()
se der jaVis vedlegget 237867 Vi blir litt testegalHusk at HCG fordoble annenhver dag, så testene vil ikke vise så mye forskjell dag til dag. Her ser du bilder av mine tester tatt med 7 dagers mellomrom. Der ser du tydelig endring, men så ikke dette dag til dag
![]()
"så bra"Min erfaring er at billigtestar ikkje gir dei beste strekane.. mine vart ikkje like sterke som kontroll-streken sjølv med fleire tusen i hCG.

J3g har kjøpt flere tester nå. Var tom så fikk ikke testet idagEr superoppgitt over teite strimmeltester
Begynte med en knapt synlig strek kvelden 10 dpo og økte såvidt frem til morgen 12 dpo - men fortsatt ganske svake. 12 dpo fikk jeg også Gravid 1-2 uker på digital, men idag 13 dpo er strimmeltest såvidt synlig igjen - ganske lik som kvelden 10 dpo egentlig. Ikke at det var veldig stor forskjell på noen av de, men trengte ikke å myse for å se at det var strek der når de var på det «sterkeste».
Grått idag og vært veldig fortvila... Er kjemperedd for at dette ikke ble noe allikevelMen synes jo det er rart ettersom strimmel har 10mlU/ml i følsomhet og digital har 25mlU/ml... Hvorfor er det sååå lite synlig strek, men digital slår ut? Blir gal av dette
Gruer meg skikkelig til test imorgen tidlig...
Kanskje like greit med en test-pauseJ3g har kjøpt flere tester nå. Var tom så fikk ikke testet idagkjenner igjen følelsen. Jeg har heller ingen symptomer så driver støtt å titter på bilder av testene bare for å minne meg selv på at jeg er gravid
![]()

Hæ? Hva har skjedd på veien? Går det an at det snur så fort? Har det vært kjemisk? Nei dette likte jeg ikke imsKanskje like greit med en test-pause
Jeg fikk negativ digital idag, så da ble det en veeeldig kort visitt her i terminforum for min delGlad jeg tok testen sammen med mannen før han dro på jobb! Godt å dele det vonde med den andre det gjelder og bli "backet" opp litt
Ønsker deg masse lykke til videre!![]()
Det går visst an dessverreHæ? Hva har skjedd på veien? Går det an at det snur så fort? Har det vært kjemisk? Nei dette likte jeg ikke ims![]()

ÅååhDet går visst an dessverreRegner med at det har vært kjemisk, uten at jeg har noe særlig peiling på det. Rakk sikkert akkurat hcg-toppen med den digitale på søndag før det gikk dritt. Men dette er jo faren ved å teste så tidlig... Tror nok jeg venter til mens eller minst 14 dpo neste gang
![]()
Ja, jeg også trodde egentlig det var litt tryggere med digital. Så neste gang tror jeg nok ikke jeg føler meg "trygg" før den viser minst 2-3 uker. Er så teit at de slår ut! Skulle vært en høyere grense på de så det ikke gikk an å oppdage kjemiskÅååher lignende jeg er redd for. Men så merkelig. Kan skulle jo tro man var ganske "safe" med digital
![]()

Skjønner godt at du gjør det allikevel da - man vil jo bare at det skal gå bra.Kommer du til å sjekke hcg hos legen eller bare tar du det som kjemisk?Ja, jeg også trodde egentlig det var litt tryggere med digital. Så neste gang tror jeg nok ikke jeg føler meg "trygg" før den viser minst 2-3 uker. Er så teit at de slår ut! Skulle vært en høyere grense på de så det ikke gikk an å oppdage kjemisk
Men hvis du har stigning på strimlene dine, så tror jeg nok ikke du har noe å bekymre deg forSkjønner godt at du gjør det allikevel da - man vil jo bare at det skal gå bra.
Så trist å lese. Jeg har opplevd det samme. Positiv digital og det hele, men gleden var kortvarig. Kjemisk her også. Var livredd for det denne gangen, og slappet ikke av før det stod 3+ på den digitale.Ja, jeg også trodde egentlig det var litt tryggere med digital. Så neste gang tror jeg nok ikke jeg føler meg "trygg" før den viser minst 2-3 uker. Er så teit at de slår ut! Skulle vært en høyere grense på de så det ikke gikk an å oppdage kjemisk
Men hvis du har stigning på strimlene dine, så tror jeg nok ikke du har noe å bekymre deg forSkjønner godt at du gjør det allikevel da - man vil jo bare at det skal gå bra.
Tror nok jeg bare tar det som kjemisk og ser om tr kommer snart.Kommer du til å sjekke hcg hos legen eller bare tar du det som kjemisk?uff dette var ingen hyggelige nyheter
jeg tror jeg må kjøpe meg en test etterpå

Kjemisk er noe skikkelig drittSå trist å lese. Jeg har opplevd det samme. Positiv digital og det hele, men gleden var kortvarig. Kjemisk her også. Var livredd for det denne gangen, og slappet ikke av før det stod 3+ på den digitale.
Lykke til videre ❤
Kommer nok ikke til å stole på det før jeg står med en 3+ i hånden jeg heller etter å ha opplevd dette. 
Tusen takkKjemisk er noe skikkelig drittKommer nok ikke til å stole på det før jeg står med en 3+ i hånden jeg heller etter å ha opplevd dette.
Tusen takk, lykke til du også med den lille spiren![]()