Blir plutselig veldig rart når de først begynner å tape. Må jo tilslutt komme perioder som er slik også.
Ja det må jo det[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir plutselig veldig rart når de først begynner å tape. Må jo tilslutt komme perioder som er slik også.
Det gjør jeg og i grunn, mange stygge masker[emoji33]
Kommet meg i seng, tror jeg har fått feber men satser på jeg sover det av meg.
TV i morgen og utedag ,....
Ble en strålende kamp.
Men seeeee. Pannebånda igjen da, men fikk sydd begge kjolene. Og de ble skikkelig fine synes jeg [emoji173]️[emoji173]️![]()
Skal ordne str merker på jentas i nakken så er kjolene done!![]()
Ville bare tulle og prate. Så tok to timer :/
Den er utenfor på døren
Planer for dagen?
God formiddag.
Langt på dag før jeg kom meg inn i skravletråden i dag
Tidlig i morges kom mellomste på døra sånn litt etter alarmen og sa hun hadde vondt i magen. Plaget med forstoppelse så vi sa hub kunne legge seg inntil husets største vaemeflaske, faren.
Der lå hun et lite minutt før hun spratt ut av senga. "eller så må jeg kaste opp!" sa hun. Og jada. Omgangssyke på plass.
I går vurderte vi hvem av oss som skulle være hjemme med yngste som i dag var enda rødere på øynene så jeg ringte legen.
Konklusjonen vår ble at jeg har sykt barn og han har hjemmekontor med noe laber innsats. Så passet han mellomste mens jeg var hos legen med yngste.
Ja, og nå gikk de to badet for hun var kvalm. Men hun sovna på fanget hans
Ja, satser på det, har pleid å få slikt tettere inn i jula egentlig, så håper vi blir ferdige nå.Æsj da
Men satser på at dere er ferdig med runden før jul når det kom nå!![]()
Så fin[emoji4] ønsker meg krans til døra.Vis vedlegget 237949 Da var kransen på døren
Å nei[emoji20] masse god bedring til de syke[emoji171] også håper vi dere får en mild runde.God formiddag.
Tidlig i morges kom mellomste på døra sånn litt etter alarmen og sa hun hadde vondt i magen. Plaget med forstoppelse så vi sa hub kunne legge seg inntil husets største vaemeflaske, faren.
Der lå hun et lite minutt før hun spratt ut av senga. "eller så må jeg kaste opp!" sa hun. Og jada. Omgangssyke på plass.
I går vurderte vi hvem av oss som skulle være hjemme med yngste som i dag var enda rødere på øynene så jeg ringte legen.
Konklusjonen vår ble at jeg har sykt barn og han har hjemmekontor med noe laber innsats. Så passet han mellomste mens jeg var hos legen med yngste.
Godt han som regel har med pakker[emoji28]Jepp, ganske skremmende![emoji33]
God bedring till dineGod formiddag.
Var selv inne og såg. Herligt med lønn før me reiser på juleferie .Takk![]()
Å nei[emoji20] masse god bedring til de syke[emoji171] også håper vi dere får en mild runde.
God bedring till dine
Ahh kjedeligDet har jeg og lyst på, men det går ikke her. For sterk vind![]()
Mhm fikk i gave den derSå fin[emoji4] ønsker meg krans til døra.
Ja får være bra det daJa
Men da henger jeg det opp inne istedenfor![]()