Hmm noen har ringt meg med privat nr kl 1 i natt....
Blir alltid så nyskjerrig da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm noen har ringt meg med privat nr kl 1 i natt....
God morgen til deg ogsåGod morgen alle sammen[emoji4]

Paw patrol patruljebilHva ble det?
Mhm blir bra. Var vanskeligere fra oss i årFine gaver det
Kanskje det var megHmm noen har ringt meg med privat nr kl 1 i natt....
Paw patrol patruljebil
Mhm så mye fint og koseligÅ det hørtes koselig ut[emoji1] synd vi skal bort kl 15 og snuppa må sove først ellers hadde det blitt en tur dit i dag[emoji4]
Hun er gammel som OJ?Uh det hadde L elska. Hun er helta på pp
Ja HeheHe ge ja blir nok noen
Hun er gammel som OJ?
Åhh fryktelig dårlig på sånnNeida hun er snart 2.5
Åhh fryktelig dårlig på sånn![]()
Okei hihi gutten min er liten og frøkna følger str akkurat i grunnHehe ikke alt man kan huskeneida hun er bare 2,5 men få som tror det [emoji85] hun er like høy som 4 åringene i bhg så alle tar hun for å være litt eldre. Av og til irriterende for de forventer for mye av henne om det er nye folk
![]()
Okei hihi gutten min er liten og frøkna følger str akkurat i grunn
Jo , men settet jeg har bestilt fra deg må nok brettes godt opp . Han bruker 98 nå ,men har alt for mye klær i den str . Og da har vi joggedressen lengeEr ikke rundt str 104 3-4 år?jenta mi bruker 104/110
![]()
Jo , men settet jeg har bestilt fra deg må nok brettes godt opp . Han bruker 98 nå ,men har alt for mye klær i den str . Og da har vi joggedressen lenge![]()
Yes hihiÅååja sånn settmen greit å ha en størrelse litt større så han har noe å vekse i
![]()
Hvorfor i alle dager kan ikke den være på?[emoji15] gamle folk ass....[emoji85]Det ble ei god, og varm natt i natt. Nå har hun slått av ovnen igjen, men det får bare være. Den skal på igjen til kvelden!