Skravletråd Desember

Dere driver med i kveld da??

Tegner mønster :D
9e6c290f0ce4f0512f7aa5b9adfc4c4a.jpg

Enn du?

Ja. Det er det.

Men jul blir det.

Eldstemann som i innlevelsen glemmer at han ikke egentlig tror helt på nissen lenger fastslo her en morgen at nissen nok har en slede med hjul....

Hehe, smart gutt du har![emoji1]

God morgen.

Før klokka er seks har jeg og minstemor kommet oss opp på stua. Det er stille i huset. Natt sier jeg. Hun leker.

Men så hørte vi storebror nede. Klassisk det, han våkner tidlig.
Mellomste sover glatt opp mot en time til. Og mannen selvsagt gjerne lenger.

Vi har en lørdag med mye planer. Inkl shopping. Eldste må ha dress eller utebukse. Har jeg hevdet hele høsten men han sier han har dress. Den har han hatt to år og jeg mener den er for liten. Men siden jeg ikke finner den buksa jeg vil ha i hans størrelse utsettes det uke for uke

Til han når snøen kom, kom hjem og hylte at han må ha ny dress, den er for liten og trang!

Sende-gavene bør i hus i løpet av en ukes tid.
Og sjekke at vi har alt vi trenger til baking. Ungene får kalendergave som betyr bakedag i morgen. (for all del, kiwi insisterer på at for at det skal bli mindre stress for meg å handle så er de åpen på søndagene. Men det er ganske langt på dag før de åpner så for min del føles ille

Så mannen får ikke sove LENGE, men til åtte er greit.

Håper dere kom i mål med alt og at eldste har fått seg ny bukse[emoji2]

Håper dere kom i mål med alt og at eldste har fått seg ny bukse[emoji2]

Han har fått utebukse og mellomste har fått vintersko. Handlet mat til helga og vært på svømmekurs. Men ikke pyntet nevneverdig til advent enda. Ryggen min fikk seg en liten støkk da jeg bar to poser handlevarer i en hånd og lullemor på hoften med den andre fordi mannen måtte fange et papir som stakk av så vi får se hva jeg gjør i kveld. Men fire lys til å tenne, eller et av dem i morgen da, har jeg ordnet og ting faller på plass litt etter litt tenker jeg.

Andre luke i julestemningskalenderen er ute. Men jeg vet ikke om det er det at ikke så mange er innom der enda, eller at ikke så mange er innom der noen gang, men det er kanskje ikke andre enn dere jeg forteller om det her som leser det da. Jaja. Jeg tenkte det var mer rett å legge der enn på Generell, men det er jo på generell folk er da. Men julestemingen, den er overalt når Tøflus viser Jon Blund altså!

Det er nok ikke alle som har funnet dette underforumet nei[emoji4]
Kanskje det hadde vært koselig å lagt de ut på generelt så kan Tamara flytte de etterhvert?

Fått skrudd på tv så ungene kan se litt på barnetv, og da kan jeg og mannen få hvilt oss bitte litt lengre :D Må være lov i blandt det :p La meg i går med litt magevondt og håpte at noe skulle skje, men neida ingen baby i natt :meh: Jaja,er ivertfsll spennende å legge seg om kveldene :singing:

Så spennende[emoji1] når er termin??

God formiddag[emoji4] en rolig å stille morgen her, med film på tv og fyr i ovnen. Og hele gjengen i pysjen enda[emoji4]
Planer for dagen?

Hørtes ut som en koselig start på dagen[emoji173]️
Bare slappet av hjemme med barn jeg[emoji4]

Back
Topp