Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med shoppingGod morgen.
Før klokka er seks har jeg og minstemor kommet oss opp på stua. Det er stille i huset. Natt sier jeg. Hun leker.
Men så hørte vi storebror nede. Klassisk det, han våkner tidlig.
Mellomste sover glatt opp mot en time til. Og mannen selvsagt gjerne lenger.
Vi har en lørdag med mye planer. Inkl shopping. Eldste må ha dress eller utebukse. Har jeg hevdet hele høsten men han sier han har dress. Den har han hatt to år og jeg mener den er for liten. Men siden jeg ikke finner den buksa jeg vil ha i hans størrelse utsettes det uke for uke
Til han når snøen kom, kom hjem og hylte at han må ha ny dress, den er for liten og trang!
Sende-gavene bør i hus i løpet av en ukes tid.
Og sjekke at vi har alt vi trenger til baking. Ungene får kalendergave som betyr bakedag i morgen. (for all del, kiwi insisterer på at for at det skal bli mindre stress for meg å handle så er de åpen på søndagene. Men det er ganske langt på dag før de åpner så for min del føles ille
Så mannen får ikke sove LENGE, men til åtte er greit.
Tusen takkGratulerer med bursdagsbarnet
Oppe for å amme nå men håper jeg er heldig og han sovner igjen.
Lykke til med shopping
Mye folk vil jeg tro ja, er vel det overalt nåTakk, det trengs nok, sånn rent hyggelig blir det nok ikke, det er mye folk på senteret på denne tiden av året og mannen liker slett ikke sånt men når det skal kjøpes til ungene må ungene være med og ikke søren om jeg orker det alene så da blir det familieutflukt. Så jeg tenker vi satser på å ra tidlig, det er ikke så mye folk da og mulig å få parkert.
Så blir det nok gjort på greit nok vis i dag også.
Vært innom å svartAndre luke i julestemningskalenderen er ute. Men jeg vet ikke om det er det at ikke så mange er innom der enda, eller at ikke så mange er innom der noen gang, men det er kanskje ikke andre enn dere jeg forteller om det her som leser det da. Jaja. Jeg tenkte det var mer rett å legge der enn på Generell, men det er jo på generell folk er da. Men julestemingen, den er overalt når Tøflus viser Jon Blund altså!
Mye folk vil jeg tro ja, er vel det overalt nå
Jaja,er ivertfsll spennende å legge seg om kveldene 
Alt for tidligVåkner kl 5 , blæh
Håper det blir en god dag, til tross for tidlig morningInnen kvart over seks fant lillemor som satt på do da vi sto opp men ikke presterte noe ut at nå var tiden inne for det. Så bleieskift
Og da traff vi mellomste. Som altså slett ikke sov til sju.
Trøtt jeg.
Spennende Da! Masse lykke tilFått skrudd på tv så ungene kan se litt på barnetv, og da kan jeg og mannen få hvilt oss bitte litt lengreMå være lov i blandt det
La meg i går med litt magevondt og håpte at noe skulle skje, men neida ingen baby i natt
Jaja,er ivertfsll spennende å legge seg om kveldene
![]()
Var detAlt for tidlig
Flere våkne hos deg?Var det
Ikke før om 12 dagerSpennende Da! Masse lykke tilnår er termin?

Kan jo fort skje nå da jaIkke før om 12 dager![]()
Jeg har gått over 7 og 10 dager med storebrødreneKan jo fort skje nå da jahar født 10 dager før og 3 uker før med mine
![]()

Aha... kanskje litt tidlig å håpe ennå da. Men alt kan jo skjeJeg har gått over 7 og 10 dager med storebrødrene![]()