Du får holde oss oppdatert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får holde oss oppdatert
Ha en fin dagFår vel kle oss å komme avgårde. Minste skal på speiderjuleverksted mens foreldre klargjør for juletrefesten i morgen med speideren. Ser det er få påmeldte foreldre for den delen da... Håper flere kommer gitt. Om ikke blir det mye jobb for oss.
Spesielt siden det er 200 påmeldte til selve søndagen liksom. Da er det dårlig at man skulker unna i dag
Godt å ta det rolig da[emoji4] Hvilken film ser dere?
God førmiddag. Nå legger en miste før att sova. Så ska meg og de 2 andra pynte litt pepperkaker.
Da var sjokolade cookies til morgendagens familiebesøk i boks. Nå gjenstår sjokoladekake og boller. Lager nok kaken i kveld og bollene i morgen tidlig...
Kos dere med pepperkake pynting[emoji4]God førmiddag. Nå legger en miste før att sova. Så ska meg og de 2 andra pynte litt pepperkaker.
Baker sjeldent. Men slår til når det er bursdagerFlink du er med bakingen![]()
Baker sjeldent. Men slår til når det er bursdager![]()
Så kjekt! Her skal vi besøke pepperkake byen i dagGod førmiddag. Nå legger en miste før att sova. Så ska meg og de 2 andra pynte litt pepperkaker.
Ok, her var det Mikke Mus for ørtende gang[emoji85] kunne ønske frøkna ble lei snart[emoji28]Biler filmen![]()
Tusen takk.Kos dere med pepperkake pynting[emoji4]
Storebror blir 7 år På fredag!Hvem fyller år?
Takk takk.Kos dere med pepperkakepynting![]()
Ohh så kjektSå kjekt! Her skal vi besøke pepperkake byen i dag![]()
Ja, gleder meg! Er alltid så kosOhh så kjekt![]()
Ja det kan eg førståJa, gleder meg! Er alltid så kos![]()
Det hørtes godt ut[emoji6]Da var sjokolade cookies til morgendagens familiebesøk i boks. Nå gjenstår sjokoladekake og boller. Lager nok kaken i kveld og bollene i morgen tidlig...
Sett den vi har i Bergen?Ja det kan eg førstå
Snik smakt og de var godDet hørtes godt ut[emoji6]