Skravletråd Desember

30276731fd6b9c28d1927ac162b28eec.jpg
BEA9125B-5435-490C-ACCB-9E414359BABA.jpeg Den med kryss Hehe

Var den jeg og synes passa best ;) men da skal jeg få tegna opp mønster og klippa så det er klart til å sendes mandag regner jeg med :) da blir det det settet og kjole til dukke og snuppa di [emoji16][emoji16]
Hva med Bånd?

Jepp. Måtte bare bort til pappa og hente vann siden vi ikke kan bruke vårt i springen til drikke. Men holder oss inne i helga :p

Husker jeg rett når du bor på toppen av en bratt bakke??[emoji2]
Hva har skjedd med vannet??

Husker jeg rett når du bor på toppen av en bratt bakke??[emoji2]
Hva har skjedd med vannet??

Stemmer, men vi har flytta før vi fikk en til baby takk og lov! Nå er det flatt utenfor :p

Det er for mye jern i vannet og de får ikke fiksa det før til våren. Ikke bra for de små og drikke det når det er så høye verdier av jern :/ det er så mye at håret mitt blir oransje av å dusje hjemme siden det er bleket

Stemmer, men vi har flytta før vi fikk en til baby takk og lov! Nå er det flatt utenfor :p

Det er for mye jern i vannet og de får ikke fiksa det før til våren. Ikke bra for de små og drikke det når det er så høye verdier av jern :/ det er så mye at håret mitt blir oransje av å dusje hjemme siden det er bleket

Hurra for flat bakke[emoji1]

Huff da?![emoji13] så dere dusjer borte og må hente vann andre steder?

Vil du ha det rosa eller med mønsterstoffet?
Det kan jeg sende med som en lite julegave til deg ;) gratis :)
Hmm oi valgets kval . Vet ikke. Råååsa mer anvendelig ellers også da men Hmm

Hurra for flat bakke[emoji1]

Huff da?![emoji13] så dere dusjer borte og må hente vann andre steder?

Jepp :D men vi flytter til neste år og kravet er flatt innkjørsel [emoji28]

Jepp. Jeg dusjer andre steder. Men de andre dusjer og bader hjemme. For de har ubleket hår og da påvirker det ikke fargen :p

Back
Topp