Mulig jeg er dum . Hehe kan man ikke velge mønster også farge ?Jeg synes alle er så fine [emoji28][emoji28] den nederste fins bare i blå. Men tenkte du den i blå med rosa underdel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig jeg er dum . Hehe kan man ikke velge mønster også farge ?Jeg synes alle er så fine [emoji28][emoji28] den nederste fins bare i blå. Men tenkte du den i blå med rosa underdel?
Mannen serverte nachos til middag. Baby sover i armkroken min. Beat for beat på TV. En boks fanta exotic. Beina høyt. Nå er det helg si [emoji16]
Mulig jeg er dum . Hehe kan man ikke velge mønster også farge ?
TakkHøres ut som en kjempekoselig helg![]()

Årets første kalendergave til lillemor ble en hit
Det var et hobbysett med juletrær og tilhørende pynt.
Haha nei .Viste deg de stoffene jeg har ikke. Ikke helt sikker på om jeg forstår deg rett nå [emoji28] men det stoffet nede som er lyseblått med dyr på fins ikke å kjøpe i rosa dessverre. Det fins kun i grått fra produsenten
Liker veldig godt mønsteret her , men ikke så godt blå fargen . Trodde de var uavhengige av hverandre og man kunne ha rosa øverst på kjolen og mønster nede ? Det var mini i seng, da er det endelig litt tvtid på mor !![]()
Haha nei . Vis vedlegget 237738Liker veldig godt mønsteret her , men ikke så godt blå fargen . Trodde de var uavhengige av hverandre og man kunne ha rosa øverst på kjolen og mønster nede ?![]()
I morgen skal vi se på juletretenning i nabolaget og på søndag blir det juleverksted med noen venninner og ungene våres , tror det blir en bra helg![]()
Det er det også. Men jeg har noen øvelser jeg kan gjøre, har bare glemt å gjøre dem på en måte![]()
Hehe fint .Ja selvfølgelighaha da skjønner jeg deg. Skal stikke ned med en gang på syrommet og ta bilde av et par rosafarger sammen med
![]()
Mannen serverte nachos til middag. Baby sover i armkroken min. Beat for beat på TV. En boks fanta exotic. Beina høyt. Nå er det helg si [emoji16]
Ja hhaha. Fikk ikke med meg desember var kommet [emoji23]
Jepp. Fem pluss her nå og regn. Speilhålke. Glad de har strødd på veiene
Det syntes nok han også fortjener siden han har vært alene med barna siden søndag [emoji14]
Best å holde seg inne da[emoji15]