Alltid det jaFint å få servert mat da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid det jaFint å få servert mat da![]()
Jeg hadde heller gjort det enn å lage avansert middag,men finnes vel en mellomting jaPapp med ost og ketchup?
Nei takk
Ikke vinterbukse til meg ,men det var ikke hans feil daKlarte han det da?[emoji28]
Hmm valgets kval . Lurer på nederste . Men med råååsa?Denne type kjole. Vil du ha med lommer på den i 92?men mønster ble vi vel ikke enige om![]()
hahaha hva vil du ha?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Skal på julegrantenning, ellers bare kose oss hjemme i snøen[emoji4] eller jeg står over det siste, men lille og pappaen skal ut i snøen og kose seg.Hva skal dere i helgen da folkens?
Det var mini i seng, da er det endelig litt tvtid på mor !![]()
Herlig med snø da! Alltid skikkelig julestemning når det er snø ute.Skal på julegrantenning, ellers bare kose oss hjemme i snøen[emoji4] eller jeg står over det siste, men lille og pappaen skal ut i snøen og kose seg.
Kos med julegrantenningSkal på julegrantenning, ellers bare kose oss hjemme i snøen[emoji4] eller jeg står over det siste, men lille og pappaen skal ut i snøen og kose seg.
Det stemmer[emoji4] og på denne tiden så er snø mer enn velkommen her[emoji1]Herlig med snø da! Alltid skikkelig julestemning når det er snø ute.
Heldig du
Det er det[emoji4]Kos med julegrantenning
Ligger i sofaen
Mannen lager mat
Kengubarnet har besøk av ei venninne og en kompis, akkurat som i går så er de her fra skoleslutt til leggetid
Ikke ofte vi har snø her jeg holder til. Og vist den kommer forsvinner den som regel veldig fort.Det stemmer[emoji4] og på denne tiden så er snø mer enn velkommen her[emoji1]
Vurderer å være streng med mannen.
Er totalt utslitt nå.
Vet han regner med at jeg kommer til å sette igang med å lage fin middag når jeg kommer hjem, men tror jeg kommer til å si nei
Er på hytten
Hva skal dere i helgen da folkens?
Kanskje det blir forsinket julegave?![]()
Tviler på det. Jeg er superflink til å spenne musklene på en uproduktiv måte![]()
Fotballcup i morgenDet er det[emoji4]
Hva er dine planer?