Det er sikkert koseligLurer på julemarked på Akershus festning i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sikkert koseligLurer på julemarked på Akershus festning i morgen
Tunell er stengt så fylbussen står fast i kø![]()
Videreutdanning i det jeg jobber med.
Letter snart nå.
Ligger i sofaen
Mannen lager mat
Kengubarnet har besøk av ei venninne og en kompis, akkurat som i går så er de her fra skoleslutt til leggetid
Ja stemmer 550 var det. Husker dårlig jeg .![]()
Vi får se hva som skjer.Ja det synes jeg du skal. Du har hatt en lang tur og fortjener å slappe av.
Er det ogsåHøres deilig ut å slappe av
Vurderer å være streng med mannen.
Er totalt utslitt nå.
Vet han regner med at jeg kommer til å sette igang med å lage fin middag når jeg kommer hjem, men tror jeg kommer til å si nei
Er ikke nødvendigvis det bare for at man ikke er noe glad i grandisMatsnobb du![]()
Du vet du er bra sygærn når du bestiller baby born dukke. Ikke en til til jenta men til deg selv. For å ha på syrommet og prøve dukkeklærne jeg syr på for salg![]()
Gøy men mønster sa jeg det?Igjen...gullfiskhukommelse
![]()
Jepp, bikket over null nå og skal opp i 6 i morgen
Hva driver dere med i kveld damer? Fredag og helg, vi sitter i bilen på vei til mormor/oldemor og skal være der helt til mandag![]()
Litt større enn jeg trodde
Vis vedlegget 237726
Fint å få servert mat daLigger i sofaen
Mannen lager mat
Kengubarnet har besøk av ei venninne og en kompis, akkurat som i går så er de her fra skoleslutt til leggetid
Han har nok forståelse for detVurderer å være streng med mannen.
Er totalt utslitt nå.
Vet han regner med at jeg kommer til å sette igang med å lage fin middag når jeg kommer hjem, men tror jeg kommer til å si nei
Nei men har vel med måten man omtaler måten påEr ikke nødvendigvis det bare for at man ikke er noe glad i grandis
Det er denSååå fin!![emoji1]