Går greit i grunnDet er for kaldt. Brr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går greit i grunnDet er for kaldt. Brr
Så kjipt da
Du vet du er bra sygærn når du bestiller baby born dukke. Ikke en til til jenta men til deg selv. For å ha på syrommet og prøve dukkeklærne jeg syr på for salg![]()
JaVondt i dag?:/
Tunell er stengt så fylbussen står fast i kø![]()
Takk. Jeg håper det blir det utoverVeldig koselig Sara![emoji1]
Jepp, bikket over null nå og skal opp i 6 i morgenEr det mildvær hos dere??[emoji4]
Herlig![]()
Sov i 45 minut . Akurat Nå er smerter på toppen nestan sånne eg skulle ta tatt meg en tur på legevaktenJeg fikk svar etter en uke ca mener jeg[emoji4]
Fikk du sovet noe på dagen i dag da?
Plutselig så er de store nok! Tida flyrMå jo få barn til skolen. Ikke så store enda at jeg kan sove gjennom morgenrutinen gitt [emoji14] Men det hadde vært digg gitt
Kjekt å haDu vet du er bra sygærn når du bestiller baby born dukke. Ikke en til til jenta men til deg selv. For å ha på syrommet og prøve dukkeklærne jeg syr på for salg![]()
Besøker familie! Det er hyggelig syns jegHva driver dere med i kveld damer? Fredag og helg, vi sitter i bilen på vei til mormor/oldemor og skal være der helt til mandag![]()
Liker snø jegBare jeg som hater kulda.![]()
RydderHva driver dere med i kveld damer? Fredag og helg, vi sitter i bilen på vei til mormor/oldemor og skal være der helt til mandag![]()
Så lengejobbtur? Blir godt å komme hjem da
Jobb og studier.Æsjda. Milevis med kø da?
Ja veldig! Vi har ikke sett oldemor siden dåpen for 1.5 mnd siden så vi gleder oss. Jeg og mannen spiser smahs og synger til radioen, frøkna sover søtt i baksetet. Gjør ikke noe med en totimers kjøretur daBesøker familie! Det er hyggelig syns jeg![]()