Skravletråd Desember

Sånn. Da er Saras julestemningskalender igang.

Veien blir nok til mens jeg går for tråder forandres litt avhengig av hva som skjer
Noe blir nok skrevet selv om andre har lignende tråder

Men jeg håper dette blir koselig :)

Må sjekke det ut :)

Hjelp så fort det går! I fjor på denne tida venta vi utålmodig på julaften, da skulle vi fortelle de kommende besteforeldrene at vi var gravide. Shit at det alt er et helt år siden, og at mageboeren steaks er 5 mnd og pludrer ved siden av meg.
Samme her! Eller, jeg hadde nettopp fått positiv test på denne tida. Og så bestilte jeg krus til besteforeldrene i julegave. Svigermor grein hele resten av kvelden etter hun hadde åpna gaven sin husker jeg [emoji23]

Desember! Jeg gleder meg til jul. Fått opp stjerner i vinduene og skal prøve finne julepynten hvis ungen vil sove dupp uten å ligge i armene mine i dag [emoji28]

God morgen og god desember.

Aldri så lett å få ungene ut av senga og gjennom morgenstellet som i desember :-)

Da rusler jeg meg inn på høytidsforumet og ser om jeg får satt ut i livet denne tråd-tanken jeg jobbet med i går.

God dag[emoji1] jeg løper inn for å se!

Gjør mye selv mine eldste også. Men om ikke jeg pusher på hadde eldstemann sittet i sofaen og lest Donald enda....
Ikke sant? [emoji23]

Jeg måtte vise mannen kalenderen i går. Han var helt fjern :hilarious:
Men han ble veldig glad :love017

Her starter det 8.30 så det holder at de går 8.10, helst 8 siden de somler
men mellomste er mørkeredd og tørr ikke gå oppdaget vi når vi endelig var ferdig i tide en dag. Jeg hadde heldigvis ikke kjørt med yngste til bhg enda når de kom tilbake. Hun i tårer. Tørr ikke.

Så jeg kjører dem bort enn så lenge.
Uff da. Også nå når det blir så mørkt også.

Vi bor egentlig 10 min max unna skolen. Men de somler en del gitt.

Uff da. Også nå når det blir så mørkt også.

Vi bor egentlig 10 min max unna skolen. Men de somler en del gitt.
Det er jo den mørkeste tiden nå, samtidig hjelper det når folk får opp lys. Men hun synes skyggene et skumle.

Og det verste er at jeg kan ikke bare si det ikke et farlig. Eller jo. Det sier jeg. Men jeg er mørkeredd selv jeg. Rasjonelle meg vet det går bra, men pulsen blir høy. Hodet får ideer om oberfallsmenn og lik rundt neste sving... Det forteller jeg ikke henne.

Jeg kom nesten over det den vinteren før jeg skulle konfirmeres, for jeg gikk hjem fra kirka på kvelden. Men som voksen kjenner jeg på ubehaget når jeg må lufte hunden når det er mørkt.

God morgen og god desember.

Aldri så lett å få ungene ut av senga og gjennom morgenstellet som i desember :)

Da rusler jeg meg inn på høytidsforumet og ser om jeg får satt ut i livet denne tråd-tanken jeg jobbet med i går.
Kos deg

Back
Topp