Velkommen desember
Koseligste mnd i året
Koseligste mnd i året
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koseligste mnd i året
Her ogsåHer var det to glade barn i dag. Desember er endelig her [emoji319]
Skulle gjerne ha sovet![]()
Godmorgen Sovit gott? Hvor tidligt da
Frøkna våknet halv 7. Mhm trengs detHehehe, da er vi to
Godt man har tilgang til kaffe og te![]()
Må jo få barn til skolen. Ikke så store enda at jeg kan sove gjennom morgenrutinen gitt [emoji14] Men det hadde vært digg gitt
Så bra du har SovitJa, jeg har sovet godtDu da?
Så bra du har Sovit. Nei faktig så har eg ikke Sovit gott på flera dygn. Och Max 3-4 timmar sømn per natt.
Vad er dine planer idag?
Har da sovet store deler av natta[emoji6] enn du, fått sovet noe? Skal til jordmor også skal jeg og hilse på en baby[emoji170] hva er dine planer?God morgen Sovit gott? Planer idag?
Kurset er ferdig kl 15.Hvor længe er du på jobb?
Har sånna smerter i h sike av nakken som går opp i i hode. Hvor mange firbente har du?Hvorfor får du ikke sove? Det er jo ikke bra
Jeg skal på jobb først, jobber til 19:00.
Så skal jeg hjem og spice taco med min kjærePluss noen gåturer med mine firbente.
Du da?
Nei dårligt med søvn herHar da sovet store deler av natta[emoji6] enn du, fått sovet noe? Skal til jordmor også skal jeg og hilse på en baby[emoji170] hva er dine planer?
Har sånna smerter i h sike av nakken som går opp i i hode. Hvor mange firbente har du?
Har sånna smerter i h sike av nakken som går opp i i hode. Hvor mange firbente har du?
Godt du skal hjem i dag daSnakket med mannen.
Lille U hadde visstnok satt seg ned på gulvet i barnehagen i går og begynt å gråte og være utrøstelig tilsynelatende helt iten grunn.
Vondt i mammahjertet nå, tror han savner meg.
Jeg sitter våken og spiller Wow. Godt å få slappe av etter en lang dag
Gleder meg til åpning av kalendere![]()