Madrugada
Madrugada
Lurer på to ting. I det siste klør jeg så ekstremt på lårene, ryggen, under bryst. Hjelper det å smøre med noe? Er det et symptom på noe? Merker det mest om kvelden når jeg skal sove. Sover veldig dårlig! Oppe minst tre-fire ganger på toalettet. Er lys våken bare jenta vår mumler mamma i søvne! Er inne med tutt og koseklut og brer på dyne to tre ganger pr natt. Og føler jeg er halvvåken hver gang jeg snur meg fra side til side. Mannen sover selvsagt gjennom alt! Så søvntips mottas også med takk!
Og så var det angående hårtap da. Første gang jeg fikk barn mistet jeg mye hår 3mnd etter fødsel. Og jeg har så tynt hår fra før. Vil det ha noen effekt å starte på en hårkur nå? Kan man ta det mens man er gravid og når man ammer? Noen som har prøvd og hatt gode/dårlige erfaringer? Vil ikke sløse bort mye penger hvis kroppen ikke klarer å utnytte kosttilskuddene.
Spent på om noen har gode tips
Og så var det angående hårtap da. Første gang jeg fikk barn mistet jeg mye hår 3mnd etter fødsel. Og jeg har så tynt hår fra før. Vil det ha noen effekt å starte på en hårkur nå? Kan man ta det mens man er gravid og når man ammer? Noen som har prøvd og hatt gode/dårlige erfaringer? Vil ikke sløse bort mye penger hvis kroppen ikke klarer å utnytte kosttilskuddene.
Spent på om noen har gode tips