Har dere bytta til sportsdel på vogna?

Miffy2017

Betatt av forumet
JuniJubel2021
Jeg driver og funderer på om jeg skal kjøpe sportsdelen og bytte over til den innimellom. Snuppa blir fem mnd om ei ukes tid. Og siden det er jul så er det nok stas å kunne se julelys og dekorasjoner ute. Hun kan ikke sitte selv enda, men disse sportsdelene har jo veldig god ryggstøtte slik jeg forstår det. Jeg har forresten stokkevogn og Stokke har jo aldri salg [emoji849]så kan like gjerne kjøpe sportsdelen nå.

Har også tenkt tanken på å bytte vogn. Grunnen til at jeg kjøpte Stokke er fordi at den er høy. Noen som vet om andre vogner som er høye og som har vendbar sportsdel?
 
Jeg driver og funderer på om jeg skal kjøpe sportsdelen og bytte over til den innimellom. Snuppa blir fem mnd om ei ukes tid. Og siden det er jul så er det nok stas å kunne se julelys og dekorasjoner ute. Hun kan ikke sitte selv enda, men disse sportsdelene har jo veldig god ryggstøtte slik jeg forstår det. Jeg har forresten stokkevogn og Stokke har jo aldri salg [emoji849]så kan like gjerne kjøpe sportsdelen nå.

Har også tenkt tanken på å bytte vogn. Grunnen til at jeg kjøpte Stokke er fordi at den er høy. Noen som vet om andre vogner som er høye og som har vendbar sportsdel?

Bytta til sportsdel for noen mnd siden. Men jeg har city elite som kan legges helt flatt :)
 
Har simo kombi å her passer ikke mini baggen lenger.... selv uten vinterposen... Han ligger stiv å sparker i fotenden,lite soving av det :)
 
Ikke enda, men ser frem til å bytte for å få bedre plass til vognposen. Babyshop hadde da 20-30% på Stokke før, har de sluttet med det kanskje?
 
Ikke enda, men ser frem til å bytte for å få bedre plass til vognposen. Babyshop hadde da 20-30% på Stokke før, har de sluttet med det kanskje?

Ja, noe med at Stokke har policy på at ingen av deres varer skal selge med rabatt. Selvom man ser det innimellom. Kjøpte min crusi understell på tilbud, men det var utgående modell.

Driver og titter på babyjogger city premier. Den koster jo mindre en Stokke sin sportsdel! [emoji50] Noen som har erfaring med den? Den er vendbar [emoji106][emoji106][emoji106]
 
Jeg driver og funderer på om jeg skal kjøpe sportsdelen og bytte over til den innimellom. Snuppa blir fem mnd om ei ukes tid. Og siden det er jul så er det nok stas å kunne se julelys og dekorasjoner ute. Hun kan ikke sitte selv enda, men disse sportsdelene har jo veldig god ryggstøtte slik jeg forstår det. Jeg har forresten stokkevogn og Stokke har jo aldri salg [emoji849]så kan like gjerne kjøpe sportsdelen nå.

Har også tenkt tanken på å bytte vogn. Grunnen til at jeg kjøpte Stokke er fordi at den er høy. Noen som vet om andre vogner som er høye og som har vendbar sportsdel?
Ikke bytta enda. Frøkna er 5 mnd om ei uke, men er ikke så lang så hun har fortsatt grei plass i bagen med vinterpose. Vi har britax smile 2, der sitter de gangske høyt i sportsdelen, pluss at den er vendbar:happy:
 
Har bugaboo donkey (og buffalo), og sportsdelen kan legges flatt og snus begge veier. Har en bedagelig baby så vi har ikke byttet enda, men byttet til sportsdelen med storebror da han var fire mnd fordi han holdt på å falle ut flere ganger. Det gikk helt fint å snu den da :)
 
Har ikke kommet så langt enda, mini er ikke så lang av seg. De andre gangene har vi bytta litt før 6 måneder!! Gleder meg egentlig til å bytte, for han er så nysgjerrig og ligger og løfter på hodet og vil opp hele tiden
 
Har bugaboo donkey (og buffalo), og sportsdelen kan legges flatt og snus begge veier. Har en bedagelig baby så vi har ikke byttet enda, men byttet til sportsdelen med storebror da han var fire mnd fordi han holdt på å falle ut flere ganger. Det gikk helt fint å snu den da :)
Wææ, hvordan falt han nesten ut?
 
Wææ, hvordan falt han nesten ut?

Tok tak i kanten av bagen, dro seg opp og sparket ifra... men han prøvde lenge før han begynte å bli så effektiv at jeg ikke fikk stoppet ham i god tid før han falt.

Han falt aldri, altså, og roet seg når han kom i sportsdelen (som hadde seler) :)
 
Tok tak i kanten av bagen, dro seg opp og sparket ifra... men han prøvde lenge før han begynte å bli så effektiv at jeg ikke fikk stoppet ham i god tid før han falt.

Han falt aldri, altså, og roet seg når han kom i sportsdelen (som hadde seler) :)

Skremmende! Men veldig sterk han da? Min 4mndr hadde aldri klart det [emoji13]
 
Jeg driver og funderer på om jeg skal kjøpe sportsdelen og bytte over til den innimellom. Snuppa blir fem mnd om ei ukes tid. Og siden det er jul så er det nok stas å kunne se julelys og dekorasjoner ute. Hun kan ikke sitte selv enda, men disse sportsdelene har jo veldig god ryggstøtte slik jeg forstår det. Jeg har forresten stokkevogn og Stokke har jo aldri salg [emoji849]så kan like gjerne kjøpe sportsdelen nå.

Har også tenkt tanken på å bytte vogn. Grunnen til at jeg kjøpte Stokke er fordi at den er høy. Noen som vet om andre vogner som er høye og som har vendbar sportsdel?

Vi har Bugaboo Buffalo. Den er vendbar. Vi har ikke bytta til sportsdel enda, hun er 5 mnd om ca en uke, og har fortsatt god plass i liggedelen. Hun er lang, men det er vogna også. Jenta vår bruker str 70 nå i noen klær, og en av bodyene som passer er str 74/80. Vi er veldig glad for at vi gikk for en lang vogn. Hun er veldig nysgjerrig og vil kikke på alt, men går fortsatt fint å ligge, hun elsker å sove i vogna.
 
Jeg har emmaljunga mondial som har good plass i bagen, men frøkna vil sjeldent ligge våken i den. Hun er så nysgjerrig at det er helt sykt. Heldigvis går det an å vippe opp bakre del av bunnen i bagen sånn at hun også kan sitte litt i den, men jeg tenker at det er bedre å bytte til sportsdel selv om hun ikke kan sette seg opp selv enda, det må da være mye bedre for ryggen å sitte/ligge ordentlig i sportsdel enn å halvsitte i bagen...

Meeen jeg drømmer om ny vogn. Den jeg har er så stor og tung, og uten svingbare hjul, noe som er håpløst i Oslo. jeg blir irritert hver gang jeg triller...
 
Oi, d har ikke falt meg inn enda at vi skal [emoji28] han er 4 mnd, og har gioood plass i vogna, og ikke nysgjerrig! Så er nok lenge til enda sikkert [emoji3]

Vår er høy visstnok, sier ei i barselgruppa.... har emmaljunga Edge. Med sportsunderstell
 
Endte opp med å beholde Stokke og kjøpte sportsdelen nå i helgen. Kommer til å bytte på å bruke bag og sportsdel fremover. Hun sovner med engang hun ligger i bagen så skal ikke pensjonere den helt enda. Hun er 66 cm og bagen er 72cm så har fortsatt litt å gå på.

Men sikler litt på babyjogger city premier. Virker veldig romslig. Men klarer ikke helt å rettferdiggjøre bruken av penger på enda en vogn [emoji28] nå triller jeg ikke så mye heller så får nøye meg med en vogn *luksusproblem*
 
Har Stokke Trailz, lille er 66 cm og passer fint i liggedelen enda. Trives i den både når hun sover og er våken :happy: Elsker vogna, høyden og det at vi kan ha sportsdelen begge veier :happy:
 
Endte opp med å beholde Stokke og kjøpte sportsdelen nå i helgen. Kommer til å bytte på å bruke bag og sportsdel fremover. Hun sovner med engang hun ligger i bagen så skal ikke pensjonere den helt enda. Hun er 66 cm og bagen er 72cm så har fortsatt litt å gå på.

Men sikler litt på babyjogger city premier. Virker veldig romslig. Men klarer ikke helt å rettferdiggjøre bruken av penger på enda en vogn [emoji28] nå triller jeg ikke så mye heller så får nøye meg med en vogn *luksusproblem*

Jeg har 4 vogner, 3 er kjøpt brukt! D klarer jeg faktisk å rettferdiggjøre [emoji23] vi har en vogn til mormor, en på gården (vi driver gården, men bor 1 mil unna- kjekt å ha en vogn stående der), vi har en vogn som er til å gå og sove i som er den vi bruker mest og som er ny, så har vi en vogn til å ha i bilen ved siden av hundeburet til shopping [emoji28] aaaaalle kan forsvares [emoji23]
 
Jeg har 4 vogner, 3 er kjøpt brukt! D klarer jeg faktisk å rettferdiggjøre [emoji23] vi har en vogn til mormor, en på gården (vi driver gården, men bor 1 mil unna- kjekt å ha en vogn stående der), vi har en vogn som er til å gå og sove i som er den vi bruker mest og som er ny, så har vi en vogn til å ha i bilen ved siden av hundeburet til shopping [emoji28] aaaaalle kan forsvares [emoji23]

Hahahaha [emoji23]

Har vurdert å kjøpe brukt også. Men siden jeg triller så lite ( ca en gang i uke - bor i blokk uten heis [emoji849][emoji29]) så vet jeg ikke hva jeg skal med flere vogner, enda.
 
Hahahaha [emoji23]

Har vurdert å kjøpe brukt også. Men siden jeg triller så lite ( ca en gang i uke - bor i blokk uten heis [emoji849][emoji29]) så vet jeg ikke hva jeg skal med flere vogner, enda.

Hva med en bæresele istede? [emoji23][emoji23] den kan forsvares da [emoji23]
 
Back
Topp