Srenit
Glad i forumet
Tok en CB-digital i dag tidlig, hadde trodd det skulle stå 2-3, men stod bare 1-2. Ble så skuffet
Strekene på strimlene har økt, så er ikke så bekymret. Men hadde trodd i uke 4+3 skulle det stå 2-3.
10 DPO testet jeg blendahvit på Babyplan tidligtest, og fikk opp en svak strek først 13 DPO. Skulle jo bare gitt meg etter den første streken, men neida, dumme meg tester i vei.
10 DPO testet jeg blendahvit på Babyplan tidligtest, og fikk opp en svak strek først 13 DPO. Skulle jo bare gitt meg etter den første streken, men neida, dumme meg tester i vei.
Fekk "1-2 uker" omtrent akkurat på IKM, antatt 14 DPO. Ville også gjerne ha "2-3 uker"..men har gooogla rikelig dei siste to dagane, og ser at det er like vanlig å få "1-2" som "2-3", frå slutten av veke 3, til slutten av veke 4. Kjem an på "stryken" i urinen, individuelle HCG-forskjellar (som framleis er innanfor normalområdet). Serum HCG (altså i blod) er einaste sikre metode. Desse vekestestane går jo på psyken laus..
Men ryke sikkert ny digital i helga, når eg veit det er reelt at den kan slå ut på "2-3 uker"..