Skravletråd November

Da går mannen igang med å lage middag. Noe av biffkjøtt, og tilbehør tror jeg blir ris og salat og peppersaus kanskje. Vi får se, han er jo litt mer kreativ enn meg på kjøkkenet.

Jeg sitter nemlig i sofaen med en sovende jente på puppen. Og det nytes. Mellomste leker på.loftet med nabojenta og eldste er hos en kompis med beskjed å om komme hjem til middag.

Så deilig med mann som lager middag[emoji1]

Jeg er trøtt! La meg rundt kl 3 I natt. Brukte tiden fram til det på å rydde og vaske bad, oppvasken, klesvask og å sortere I hyllene i gangen. Fikk sove lenge I morrest :D
Jeg foretrekker å gjøre husarbeid på natten, for da er jeg alene oppe. Fikk virkelig ryddet opp i stellebordet. Men ryggen verker og hodet er bomull.

Oi, at du orker?![emoji13] jeg sover helst på natta jeg[emoji12]

Syke smerter i den "puten" nedenfor tommelen.. tror det blir legebesøk i morgen :(

Det er viktig, å lære henne å tro på seg selv[emoji2] og ikke la seg utnytte...

Spørsmålet er bare hvordan. Jeg har aktivt jobbet med dette helt siden hun ble født, jeg må tydeligvis ha feilet stort :(

Oi, at du orker?![emoji13] jeg sover helst på natta jeg[emoji12]

Jeg er utpreget B-menneske ^^
Før jeg fikk barn kunne jeg være våken hele natten om jeg fant det for godt, men nå er det umulig når jeg er hjemme med en liten baby på dagtid ^^

Back
Topp