Skravletråd November

God ettermiddag
Har dere en fin dag.

Helt topp her :)
Har så vidt begynt på middagen før jeg skal hente frøkna i bursdag

Da går mannen igang med å lage middag. Noe av biffkjøtt, og tilbehør tror jeg blir ris og salat og peppersaus kanskje. Vi får se, han er jo litt mer kreativ enn meg på kjøkkenet.

Jeg sitter nemlig i sofaen med en sovende jente på puppen. Og det nytes. Mellomste leker på.loftet med nabojenta og eldste er hos en kompis med beskjed å om komme hjem til middag.

Jeg er trøtt! La meg rundt kl 3 I natt. Brukte tiden fram til det på å rydde og vaske bad, oppvasken, klesvask og å sortere I hyllene i gangen. Fikk sove lenge I morrest :D
Jeg foretrekker å gjøre husarbeid på natten, for da er jeg alene oppe. Fikk virkelig ryddet opp i stellebordet. Men ryggen verker og hodet er bomull.

Da går mannen igang med å lage middag. Noe av biffkjøtt, og tilbehør tror jeg blir ris og salat og peppersaus kanskje. Vi får se, han er jo litt mer kreativ enn meg på kjøkkenet.

Jeg sitter nemlig i sofaen med en sovende jente på puppen. Og det nytes. Mellomste leker på.loftet med nabojenta og eldste er hos en kompis med beskjed å om komme hjem til middag.
hvordan går det med lillemor?

Back
Topp