kjøpt på nilleOhh så fintsånn brikke ønsker eg meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kjøpt på nilleOhh så fintsånn brikke ønsker eg meg
det skjønner jegSå fint! Her har det snødd i dag så jeg har skikkelig julestemning
å vi er borte i helgenrLike greit å begynne tidlig, siden advent blir kort i år.
kjøpt o går noe av detSe der j. Hihi koselig . Funnet frem noe til vindu i stuen her. Ungene liker de så godt. Hihi . Veldig fin pynt du har da
Svin indrefile, fløtesaus, stakte sopp, brekkebønner og brokkoli
god morgenGod morgenha en fin dag ! Har dere noen planer?
Nei![]()
Men hun er tryggheten hennes, og ofte leker de godt sammen og. Men det kan jo ikke fortsette slik. Men resten av lokalmiljøet er jo sammensveiset, og vi som utenforstående blir ikke invitert med. De andre ungene ser ut til å få tid sammen på ettermiddagene og helger etc, men siden vi ikke bor nært noen så er det ikke naturlig at vi møtes om vi ikke blir invitert. Og vi kjenner litt på det og tør vel egentlig ikke invitere andre over heller. Vi har jo ikke god plass hjemme verken inne eller ute![]()
Apropos mann...
På badet har vi noen skittentøyskurver. En for 60 grader, en for 40 grader lyse klær, en for 40 grader mørke klær, en for ull og annet som skal vaskes på 30 grader, og en for 40 grader hvite klær. Men når mannen har lagt vekk skitgentøyet til lillemor så finner jeg ull i mørke lyse klær og lyse klær i mørke klær. Altså, han sier han ikke forstår systemet mitt, men kan han ikke se forskjell på mørke klær og lyse klær?
Jeg er en person med mange sider som har opplevd veldig mye, positivt og negativt..
Jeg har hatt en selvtillit så lav at jeg har vært på randen av selvmord til en som gjør at jeg tør å gå med en fuckings elefant på hodet..
Jeg er også ganske profesjonell...
Selvtillit betyr mye, når er det for mye...
Dog når det er sagt, tror han kommer til å være med
Var super diggNam, så godt[emoji1]
Gikk overraskende braDet kan eg førstå. Hvordan gick det?
Høres ikke feil ut det daBesøk av mamma i helga, drukket vin for første gang på 13 mnd og spist nydelig mat. For ei deilig helg!
God morgengod morgen alle sammen
sovet godt?God morgen
Ja, fikk sove til halv 10sovet godt?
så deiligJa, fikk sove til halv 10trengte det!
Det var veldig godtOoh, hørtes snadder ut[emoji1]