Skravletråd November

Nei :(
Men hun er tryggheten hennes, og ofte leker de godt sammen og. Men det kan jo ikke fortsette slik. Men resten av lokalmiljøet er jo sammensveiset, og vi som utenforstående blir ikke invitert med. De andre ungene ser ut til å få tid sammen på ettermiddagene og helger etc, men siden vi ikke bor nært noen så er det ikke naturlig at vi møtes om vi ikke blir invitert. Og vi kjenner litt på det og tør vel egentlig ikke invitere andre over heller. Vi har jo ikke god plass hjemme verken inne eller ute :(

Høres ganske trist ut[emoji20] har dere snakket med foreldrene til denne jenta da?

Apropos mann...
På badet har vi noen skittentøyskurver. En for 60 grader, en for 40 grader lyse klær, en for 40 grader mørke klær, en for ull og annet som skal vaskes på 30 grader, og en for 40 grader hvite klær. Men når mannen har lagt vekk skitgentøyet til lillemor så finner jeg ull i mørke lyse klær og lyse klær i mørke klær. Altså, han sier han ikke forstår systemet mitt, men kan han ikke se forskjell på mørke klær og lyse klær?

Eller så gidder han ikke sortere fordi du gjør det uansett[emoji28]

Jeg er en person med mange sider som har opplevd veldig mye, positivt og negativt..
Jeg har hatt en selvtillit så lav at jeg har vært på randen av selvmord til en som gjør at jeg tør å gå med en fuckings elefant på hodet..
Jeg er også ganske profesjonell...
Selvtillit betyr mye, når er det for mye...
Dog når det er sagt, tror han kommer til å være med

Du er nok tøffere enn meg[emoji1] og det kommer jo helt ann på personen som skal bruke lua[emoji6]

God morgen damer :) håper dere har sovet godt alle sammen :)

Da var det "frokost" om en 20 minutter :)
95bd85897611e3583d0095ed0e5617ca.jpg

Back
Topp