Mine taklet det når de var små. Men gikk over til flytende og nå smeltepiller etthvertFlink jente da[emoji2]
Her har gutta alltid vært livredd stikkpille[emoji31]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine taklet det når de var små. Men gikk over til flytende og nå smeltepiller etthvertFlink jente da[emoji2]
Her har gutta alltid vært livredd stikkpille[emoji31]
Ikke snakk om, ville din mann ha gjort det?Gjør han ikke alt du ber om?![emoji23]
Kan hende jeg er litt rar, men får mer lyst på sex av humor og en tøysete mann enn om har kler seg sexy..Haha ^^ Ser for meg at det er litt mer traust sexy undertøy![]()
Kjøligere i kveld, men usikker på om paraceten hun fikk før i dag virker enda. Vi får seÆsj da[emoji13] håper det blir kortvarig!
Kjekt daplukket opp kengubarnet å nå er vi hjemme

Ikke snakk om, ville din mann ha gjort det?
Kan hende jeg er litt rar, men får mer lyst på sex av humor og en tøysete mann enn om har kler seg sexy..
Den kunne fungert helt fint den der dersom kjeften var med![]()
Og så er det en annen lille ting jeg lurer på med denne elefanttrusen...Du den er jeg med på![]()
Hva med bredden på penis da?Og så er det en annen lille ting jeg lurer på med denne elefanttrusen...
Fin plass til penisen, og størrelsen spiller ingen siden snabelen er lang så passer alle, men det ser ut som om det er ganske dårlig plass til ballene...

Ikke noe problem.Hva med bredden på penis da?![]()
OkeiIkke noe problem.
Bruker man riktig type garn blir den fleksibel også i bredden

sant nok. Da er det bare pungen jaVel...Okeisant nok. Da er det bare pungen ja
Og så er det en annen lille ting jeg lurer på med denne elefanttrusen...
Fin plass til penisen, og størrelsen spiller ingen siden snabelen er lang så passer alle, men det ser ut som om det er ganske dårlig plass til ballene...
Høres ut som en god planVel...
Jeg har strikket noen bukser til Lille U, han er "liten" altså man legger ut litt i skrittet på baksiden for å få plass til bleien.
Kan sikkert bruke samme teknikk foran på denne![]()

Får lage elefant med dobbelthake![]()
Vil fremdeles ikke få mannen til å prøve denHøres ut som en god plan![]()
Vil fremdeles ikke få mannen til å prøve den![]()
det er detKjekt da![]()
Er vel litt forskjell på dem.Jeg viste den til min mann, og han ville ha brukt den han ^^