Snart jul...

*MissMe*

Gift med forumet
hvor langt er dere kommet med gaver og andre forberedelser?
Jeg har brukt all min energi siden slutten av september på å komme meg igjennom dagene med kvalme og trøtthet.
Nå er jeg igang med gavene, endte med å bestille litt på nett, selv om jeg egentlig liker å støtte den lokale handelstanden.. har handla ferdiglaga pakkekalender til ungene som bare gjenstår å henge opp.
kvalmen er bedre, så nå håper jeg på mer energi frem mot jul! Gleder meg til jeg klarer å spise kaker og søtsaker igjen..

hvor langt er dere kommet med gaver og andre forberedelser?
Jeg har brukt all min energi siden slutten av september på å komme meg igjennom dagene med kvalme og trøtthet.
Nå er jeg igang med gavene, endte med å bestille litt på nett, selv om jeg egentlig liker å støtte den lokale handelstanden.. har handla ferdiglaga pakkekalender til ungene som bare gjenstår å henge opp.
kvalmen er bedre, så nå håper jeg på mer energi frem mot jul! Gleder meg til jeg klarer å spise kaker og søtsaker igjen..
Jeg har kommet litt igang, men har som deg brukt mest energi på å komme meg gjennom dagene... Har strikket litt smått siden i sommer, som blir greie julegaver sammen med en liten bok til små venner [emoji4]

Jeg er fortsatt ikke i form og bruker mest energi ennå på å bare komme meg igjennom dagene, men har faktisk fått strikket noen gaver og kjøpt noen på nett. Men blir minimalt med gaver i år.

For en gangs skyld skal ikke vi stå for julefeiring og middag med gjester. Gleder meg til ikke å stresse med middag og planlegging, blir deilig å kunne nyte julaften som gjest :D

Har ikke handlet julegaver og tenker å vente til jeg er ferdig med siste eksamen 14 des. Vi har også snakket om å forandre litt på tradisjonene, slik at dattera vår kan få åpne noen gaver på morgenkvisten. Etter middag åpnes kun de gavene som er fra middagsselskapets gjester (+ nissebesøk). Erfaringsmessig er småbarn utslitte og trøtte innen "oldisene" er ferdig med middagen. Så jeg ser skikkelig frem til at vi kan få en god, lang frokost med pakkeåpning før vi koser oss med tegnefilm og julestrømpe/goddis i julepynta hus :happy:

Har kjøpt en playmobil julekalender til 4 åringen da. Det er vel det eneste som er i boks å langt :hilarious:

Jeg er ferdig med alle julegavene, og har fått levert dem også [emoji1373] vi skal flytte 6. Desember, så ville gjerne bli ferdig med gavene før den tid. Det blir hektisk nok [emoji1392][emoji319]

Jeg er nesten ferdig. Nå elsker jeg jul og begynte allerede i sommer med julegavene..

Handlet endel på nett da formen er dårlig fortsatt. Pakke kalenderen til sønnen min må pakkes inn og han har også bursdag 3 desember... så må bare ta seg sammen for feiring, så håper formen blir bedre snart.

Jeg er nesten ferdig. Nå elsker jeg jul og begynte allerede i sommer med julegavene..

Elsker jul jeg og, men liker helst å kjøpe gaver nærmere jul.. begynte litt i september, så dalte formen... Men nå har jeg ikke sånn kjempemange igjen..

Her har kvalmen gjort at senga har vært min bestevenn de siste ukene så har ikke begynt på noe:rolleyes:

Har begynte å tenke på gaver. Har tatt litt vann over hodet, skal ferie julaften hos oss. Har nettopp flyttet i ny leilighet og heller på å pusse opp. Men vil helst sove til etter jul.

Ca halvferdig med julegavene:) men alle gavene er kjøpt på nett, og har ikke gjort noe annet med tanke på jul enda:p

Back
Topp