Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min første på 17,5 måned dier enda, 5-6 ganger i døgnet. Kjempeartig! Vi sleit masse i starten, så er veldig takknemlig for at vi fikk det til![]()

Jeg ammet første til hun var 19 måneder, men jeg blir ikke overrasket om vi slutter tidlig denne gangen. Jeg har liksom den følelsen.
At h*n ikke vil mer, tenker du? Eller at du ikke har ønske om å amme så lenge?![]()
Jeg vil gjerne amme lenge, men jeg har en følelse av at lillejenta kanskje har andre ting å finne på enn å ligge på puppen![]()
Ammer enda første på 17mnd og er gravid med nr2Spent på om det blir tandemamming her eller om det dabber av. Foreløpig er det fortsatt viktig med puppen ❤
Skjønner. Ikke alle som er like interessert i den puppen, dessverre. Mellomste her sluttet selv da han var ca ni mnd, fra en dag til den neste nektet han tvert.
Du kan uansett ikke gjøre annet enn å tilby, og selv om jeg forstår at du ønsker å amme finnes det heldigvis gode alternativer![]()
Vurderer å pumpe om det blir som jeg frykter da
Det er så mye mageproblemer I familien min at vi trenger all hjelp vi kan få med å få god tarmflora ^^
Hvor lenge hadde dere håpet på å amme mens dere enda gikk gravide?