Skravletråd November

Ikke enda.

Men jeg går jo alene. Kler meg "ikke for varmt". De deler ut vannflasker. Jeg setter gjerne poser i bilen og fortsetter. Jeg koser meg jeg.

Mannen... Han blir stressa av sånt. Så han er hjemme med ungene i stedet :)

Håper du blir fornøyd med tilbudene da :)

Håper du blir fornøyd med tilbudene da :)
Jada, mye som forventet. Gledelig nok kjører ikke ark "halv pris på spill" i år (notabene og Norli gjør så ingen mangel på det tilbudet) men heller 3 for 2 på det meste utenom 2017-titler og fagbøker og spill. Så da kan det bli noe bøker også.

Jernia har sikkert wok som min svigerinne ønsker seg. Og de har 25% på butikken.
Minus kenwood men det hadde jeg ikke tenkt å kjøpe.

Masse gode tilbud. Jeg har fire skjermdumper, tett i tett.

Feberen har holdt seg unna så vi fikk gått en bitteliten tur før bekkenet sa tydelig i fra at gåtur var uaktuelt[emoji85] så koselig og kunne møtes slik og ikke minst gøy å bade.
Sikkert godt å komme seg ut litt selv om ikke det ble labge turen? Badibg med de små er kjempemorro, fint variant av "barseltreff" :happy:

Jenta mi fyller 7 år på lørdag. Men da tar vi familiebursdag. Så i dag blir det barneselskap da :D Greit å ta det før langhelga starter og folk reiser bort :)
Er det langhelg nå?:wideyed: Sikkert full fart med huset fullt av syvåringer!

Langhelg?

Neste langhelg på kalenderen er julehelga....
Ja spyro skre i innlegget jeg siterte at det var greit å ta det før langhelga.. og jeg har rikitgnok ammetåke så tykk som grøt, men jeg trodde også at jula er neste langhelg:p

Håper hun fikk en fin bursdag :)
Det gjorde hu. Den var rimelig høylytt med de 8 barna da [emoji14] Men de koste seg.

Noe fornærma samtlige når de innså jeg ikke hadde snopeposer da [emoji14] Syns faktisk det er tull å sende hjem snop. Kan kose seg med alt når de er her da. Det står i skåler [emoji14]

Menmen [emoji14]

Her er det planleggingsdag for skolebarn og bhgbarn på fredag. Mao tar mange langhelg her
Aha, da er jeg med. Lurte på om vi plutselig hadde en offentlig fridag jeg ikke hadde fått med meg. Her var det planleggingsdag forrige fredag:happy:

Hei hei det har vart full rulle hele dagen. Så baking av kake pops i eftermiddag . Nå sover 2 av 3 barn. Huset ser ikke ut men først skall eg ta en kopp te dusj så får ja gjør noet

Denne postet jeg visst ikke for noen timer siden

Sms med tilbudene kommet og her er det mye godbiter.

25% på tilbords, jeg har et gavekort på 1500 kr som jeg plutselig kan få litt mer for...

15-20-30 på mange butikker og ja, jeg skal finne en del julegaver og litt klær til ungene og litt forskjellig. Gleder jeg meg, tro det eller ei
Kos deg på shopping[emoji4]

Kos deg på shopping[emoji4]

Det blir nok bra tenker jeg. Drar så snart mann og datter kommer fra fotball ca 1835, så jeg får parkering (da er jeg vel fremme i sjutiden, en time før tilbudene begynner men dels orientere meg, dels handle ting jeg skal ha som ikke kommer på tilbud og dels altså ha samlet opp alt jeg skal ha et sted jeg skal ha mye og stå klar til kl 20

Det blir nok bra tenker jeg. Drar så snart mann og datter kommer fra fotball ca 1835, så jeg får parkering (da er jeg vel fremme i sjutiden, en time før tilbudene begynner men dels orientere meg, dels handle ting jeg skal ha som ikke kommer på tilbud og dels altså ha samlet opp alt jeg skal ha et sted jeg skal ha mye og stå klar til kl 20
Så godt å ha en plan og slippe å drasse rundt på en mutt mann[emoji6] det er det som skjer her hvertfall.

Så godt å ha en plan og slippe å drasse rundt på en mutt mann[emoji6] det er det som skjer her hvertfall.

Det er jo ikke gjennomførbart ettersom vi har barn som skal sove i perioden 20-24....

Max en av oss kan dra, jeg melder meg frivillig til å handle og han melder seg frivillig ti å ta barna. Sammen blir det bra det :)

Back
Topp