Det tar han helt frivillig. Noen ganger når han er ekstra urolig ber han om det selv...Oki. Syns dere det hjelper? Tar han det frivilligt eller er det kamp och gi han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tar han helt frivillig. Noen ganger når han er ekstra urolig ber han om det selv...Oki. Syns dere det hjelper? Tar han det frivilligt eller er det kamp och gi han
Oi kos hvem reiser du med?Neste lørdag![]()
Håper det ikke er noe alvorlig... sender deg en klem jeg <3Forhøye blodplater
Mann, søster og svogerOi kos hvem reiser du med?![]()
Så braDet tar han helt frivillig. Noen ganger når han er ekstra urolig ber han om det selv...
Det hoppas eg og. TakkHåper det ikke er noe alvorlig... sender deg en klem jeg <3
Ja, absolutt. Selv om jeg synes de er litt ekkelt når en liten gutt spør om sovetabletter... (er jo ikke sovetabletter, men innsovnings tabletter).Så brakjekt att han førstår det selv og
![]()
Så lenge han har det bra og behov før det så er det mye bedre løsning det æn att både han och dere skall ha det vanskligt og vont.Ja, absolutt. Selv om jeg synes de er litt ekkelt når en liten gutt spør om sovetabletter... (er jo ikke sovetabletter, men innsovnings tabletter).
Ja, er det jeg tenker jeg og <3Så lenge han har det bra og behov før det så er det mye bedre løsning det æn att både han och dere skall ha det vanskligt og vont.
Så flink du erDa var halsen til frøkna ferdig![]()
Har du bilde?Da var halsen til frøkna ferdig![]()
JA, var dødt i kveld desverreSå stille her inne![]()
Veldigt syndJA, var dødt i kveld desverre![]()
Bra det gikk fint [emoji171] Jeg var lagt inn ja, men de valgte å ikke gjøre noe før jeg eventuelt blir dårligere. Blir mye stråling om de skal ta CT hver gang, så i og med at det vitale var bra så avventer de. Slapp tapping, men på en annen side så lindrer det, og da er det litt kjipt at de ikke gjør det. Men men. Skal til øyelege på mandag så får se da [emoji4]Gikk fint, var bare undersøkelse av 7 åringen[emoji4]
Uff, er du lagt inn??[emoji15]
Ja, i dag er han mye bedre. Ikke helt frisk, men mye bedre.
Fint
For i overimorgen skal jeg overlate ungene til ham og dra på shopping. Kveldsåpent fra 20 men for å få parkering i mils omkrets planlegger jeg å komme før den tid ja. Dessuten velger jeg meg en butikk jeg skal ha en del, normalt sett en lekebutikk og plukker med meg det jeg skal ha og stiller meg i kø til kl åtte. (ikke den eneste som gjør det så køa er litt lang da. Men da er det gjort. Lesser av i bilen og fortsetter)
Skjer det noe Spesielt siden du planlegger så nøye?