Så deilig å ha av tv'n. Vi har alltid på tv'n unødvendig. Enten vi ser på eller ikke. Dårlig vane.Aha . TV av her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig å ha av tv'n. Vi har alltid på tv'n unødvendig. Enten vi ser på eller ikke. Dårlig vane.Aha . TV av her
Oki ikke sett så mye nyheter i dag selvser nyhetene her
Morsom kjole
Mhm gjorde detkjøpte du noe?
ikke jeg heller men greit å få med littOki ikke sett så mye nyheter i dag selv
Bryggeri?Var på løiten i sted
hva da?Mhm gjorde det
Blir ofte sånn her også . Min mor slo av HeheSå deilig å ha av tv'n. Vi har alltid på tv'n unødvendig. Enten vi ser på eller ikke. Dårlig vane.
Løiten lys heheBryggeri?lys?
Nå håper jeg folk skravler så jeg ikke spammer [emoji85]
Mamma er også alltid fflink til å ha tv'n avBlir ofte sånn her også . Min mor slo av Hehe
for evig
Det er ikke så langt unna megLøiten lys hehe
Nam! Til eget forbruk eller gaver?
ja er detEr den bra?[emoji2]
Kanskje de blir så gode at du beholder alle selvDet meste til gaver tenker jegLitt usikker på seigmennene, det er ikke sikkert de holder seg så lenge.
Tre lette trinn, har jeg til deg, med tre lette trinn er du på vei!ozo er dog en overpedagigisk greie som hjelper dem med noe de ikke klarer mer enn noe de er redd for, og bestandig i TRE ENKLE STEG![]()

3 hjerte lys , en til hver venninne . 1 kopp med hjertehank til en venninne fra ungene , boks til fjernkontroller , merkelapper , bånd til pakker , klyper til julekalender til ungene ( festene pakkene med), servietter, sugerør med nisse og snømannhva da?
ble litt ja3 hjerte lys , en til hver venninne . 1 kopp med hjertehank til en venninne fra ungene , boks til fjernkontroller , merkelapper , bånd til pakker , klyper til julekalender til ungene ( festene pakkene med), servietter, sugerør med nisse og snømann
Haha, uff dahva gruer hun seg til?