lese litt bok igjen
Hva leser du nå?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
lese litt bok igjen
Ikke helt meg, men var en del med et mer nøytralt mønster som var ganske fine..Den har jeg også sett på![emoji1] kjempe stilig!!
Åh, det har jeg ikke tenkt på. Synes det er enklere å kunne åpne faner på innlegg jeg skal svare på. Bruker ikke appen, bare nettet på mobilen.Liker ikke at jeg må oppdatere hele tiden på PC for å få med alle innleggene. Der er appen bedre. Men det å skrive er mye bedre ja![]()
Flink pike, det er de som kom best ut i testSånn billig liten ting fra clas ohlson![]()
HahaHehe, godt vi er flere[emoji28] som om det er kjempe viktig å få med seg farmen[emoji85]
Juhu!God kveld[emoji1]
Straks legge eldstemann her, så er jeg klar for dere[emoji12]
Så bra! Jeg har ikke fått med meg at det har vært noen test på det jegFlink pike, det er de som kom best ut i test![]()
Jeg er ferdig med yngste, samboer legger eldste [emoji6]Her er både yngste og eldste i seng![]()
nei tror da ikke detEr det hu som glemmer alt da hun sover?
Har dere bare smågodt i skapet liksom? Her blir alt spist opp med en gang.Fant noe smågodt![]()
Foretrekker også å sitte på PC'nSynes egentlig det er deiligere å skrive på pc![]()
Ja, det er det[emoji6]Da er det håp![]()
Men er dessverre sjeldent jeg orker p ta opp pc'n. Lettere når tlf alltid er tilgjengeligForetrekker også å sitte på PC'n![]()
Ligge den ute på NRK fremdeles, trodde den var borte for lengst...Du vet det har blitt nok Brillebjørn når vesla i halvsøvne griner og roper på Brillebjørn[emoji28]
Haha [emoji13]Diskuterte det med mannen [emoji14] hadde nok tatt med smokken ned, og ventet i 30 min før hun fikk den igjen. Og heller gått opp og sagt at "sånn skjer når man kaster smokken og prøvd å berolige om at hun må prøve å sove uten".. nei uff, vet ikke
![]()
Den er ganske lett den laptopen jeg har så det sliter jeg ikke medMen er dessverre sjeldent jeg orker p ta opp pc'n. Lettere når tlf alltid er tilgjengelig
Aha, det har jeg ikke prøvd. Må testesÅh, det har jeg ikke tenkt på. Synes det er enklere å kunne åpne faner på innlegg jeg skal svare på. Bruker ikke appen, bare nettet på mobilen.
Vi må se farmen etterpå. Eller, det står iallefall på i bakgrunnen [emoji13]Var jo egentlig farmen som skulle stått på![]()
Er nok det[emoji28] og både jordmor og lege har jo helt rett da de sier at vesla er viktigere enn jobben. Så greit å fungere på eftan med hu.Da er det bare å ta det med ro fram til fødsel[emoji4]
Vært en sløv mandag her...[emoji12]