Skravletråd November

Den har jeg også sett på![emoji1] kjempe stilig!!
Ikke helt meg, men var en del med et mer nøytralt mønster som var ganske fine..
Dog ikke sikker på hvor sikker den siden er så vet ikke om jeg tør bestille der fra

Liker ikke at jeg må oppdatere hele tiden på PC for å få med alle innleggene. Der er appen bedre. Men det å skrive er mye bedre ja :)
Åh, det har jeg ikke tenkt på. Synes det er enklere å kunne åpne faner på innlegg jeg skal svare på. Bruker ikke appen, bare nettet på mobilen.

Du vet det har blitt nok Brillebjørn når vesla i halvsøvne griner og roper på Brillebjørn[emoji28]

Diskuterte det med mannen [emoji14] hadde nok tatt med smokken ned, og ventet i 30 min før hun fikk den igjen. Og heller gått opp og sagt at "sånn skjer når man kaster smokken og prøvd å berolige om at hun må prøve å sove uten :p".. nei uff, vet ikke :p
Haha [emoji13]

Storebror her begynte å bite hull i smokkene sine han, og det syntes jeg ble så skummelt. Og dyrt, han bet jo i stykker en om dagen [emoji13]

Så vi slutta å kjøpe smokker, og han fikk se at det minket. Så var det en kveld det bare var en igjen da... Og han bet hull på den og... Da var det ingen igjen gitt..

Gikk bra det og, var i grunnen ikke noe styr. Litt akkurat med en gang, men han skjønte det. Da var han rett over 2 år.

Da er det bare å ta det med ro fram til fødsel[emoji4]
Vært en sløv mandag her...[emoji12]
Er nok det[emoji28] og både jordmor og lege har jo helt rett da de sier at vesla er viktigere enn jobben. Så greit å fungere på eftan med hu.
Godt med en sløv mandag innimellom.

Back
Topp