Og der ble det 3 tråder fra meg på en liten stund [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er iallefall på jobb [emoji13]
Sniker litt de siste min. Er i grunnen ganske tom i hodet, har ikke hatt pause i dag... Så sånn sett har jeg ikke så dårlig samvittighet for å slappe av litt nå de siste 15 min av arbeidsdagen
Og der ble det 3 tråder fra meg på en liten stund [emoji6]
Litt oppi her ligger ulike statusoppdateringer, med tid, fra fredag. Vi må et godt stykke over fredag Jeg tok bare med frem til 20, kan evt ta mer senere i kveld.
Her er den pr nåVis vedlegget 236248
og for ti min siden
Vis vedlegget 236247
Det ligger på 4-5 innlegg i minuttet i snitt, det har det gjort de siste timene. Det er ikke 10 000 fart over det, men vi ligger litt forran fredag i alle fall mener jeg, da hadde vi ca 2700 kl 15
Så MYE forran er vi ikke.
4-5 i minuttet kan nesten en klare alene....[emoji849] veldig stille?!
må nesten detJa, nå er det bare å stå på om vi skal nå 10 000
vet ikkeBle gårdagen godkjent?
får skravle påVis vedlegget 236236
Vis vedlegget 236237
Vis vedlegget 236238
Vis vedlegget 236239
Vis vedlegget 236240
Dette var fredag.
Vi må over fredag i dag, godt over, men her har vi altså litt oppdateringer ra tiden mellom nå og 20 på fredag og vi bør hest ligge godt over 3963 kl 20 i dag altså. For selv om vi ikke når 10 000 så skal vi helst nå en del for å kompenser efor søndagen i alle fall
Og uansett ha det gøy. gøy er viktigst
Status nå kl 14 til sammenligning med noe av det fra fredag
Vis vedlegget 236241
det gjør viSatse på masse liv i kveld[emoji1]
men litt foranLitt oppi her ligger ulike statusoppdateringer, med tid, fra fredag. Vi må et godt stykke over fredag Jeg tok bare med frem til 20, kan evt ta mer senere i kveld.
Her er den pr nåVis vedlegget 236248
og for ti min siden
Vis vedlegget 236247
Det ligger på 4-5 innlegg i minuttet i snitt, det har det gjort de siste timene. Det er ikke 10 000 fart over det, men vi ligger litt forran fredag i alle fall mener jeg, da hadde vi ca 2700 kl 15
Så MYE forran er vi ikke.
Tja, jeg har vel erfart at en aktiv skavler på kvelden kan pushe det 1,noe i minuttet ca, 4,5 innlegg på et minutt, 40-50 på 10 minutter, det står ingen for alene. Men det er egentlig rolig ja, helt vanlig rolig egentlig. det ligger vel kanskje mer på 3-4 til vanlig så litt mer er det i dag, tror jeg kanskje, men ikke mye nei.
Men det er fritt frem å gire opp for dem som har tid og mulighet og lyst![]()
Men du, kveldene har liksom lagt på 6-10 den siste uka, så dagtid på 4-5 er ikke egentlig så stille![]()
Jeg slenger inn innlegg så ofte jeg kan[emoji1]
det gjør vi
litt til og fraSkal du være her??[emoji2]
Jeg ogkan ta et par nå mens barna bader
![]()
litt til og fra