Hjertemor
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Jeg har skikkelig lemus på høyre øye. Lemus er sære greier![]()
Hater å ha det, er så ekkel følelse [emoji12][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har skikkelig lemus på høyre øye. Lemus er sære greier![]()
Så bra, var på 100 innlegg i dag morres. Så trur jeg også nærmer meg. Skal sjekke senere.
Så rartkroppen som sier fra at dette er feil tid å sove på?
Stille her i dag.. selv om det skulle være forsøk på superdagen.
Hater å ha det, er så ekkel følelse [emoji12][emoji23]
Må nok det.
Jeg kombinerer hjemmekontor pga mannen og sykt barn etter at jeg måtte hente eldste på skolen for en time siden.
Og skravler der jeg kan. For litt oppløftende glede en en litt kaotisk hverdag
Ryggen til mannen er vrang ja
Velkommen tilbakeJeg har vært borte noen timer men tilbake nå.
Det snør!!
Takk me er hjemma nå. Plutten sover og eg har tatt ut av oppvaskmaskinen og fått rydde litt. Nå skall eg laga litt pynt till kaken
Merker det[emoji38] dårlig tegn...
Så deilig! Kult å ha et litt annerledes julebordFredag til søndag[emoji2] julebord med mannens jobb..
Ja ja regninger må betales och alla hus jobb og. Flink du er
Velkommen tilbake![]()
Men er du noen gang ordentlig trøtt på dagtid?Kan virke sånn[emoji4] aldri fått til dupp på dagtid uten å bli «fyllesyk»...
Tok en powernap jeg, du og du så deilig![]()
Så bra! Jeg må snart hente frøkna i barnehagen, og da er det liten tid til skravling før kl 19Takk, måtte handle litt, dusje og spise. Men nå er jeg klar for mange flere innlegg og tråder. [emoji12][emoji1305]
Det gjorde nok det
Edit: oops, sorry spam!
Satser på detUff.. Håper det er bare mange som er på jobb, og at det tar av i kveld![]()
Så bra! Jeg må snart hente frøkna i barnehagen, og da er det liten tid til skravling før kl 19![]()