LurtJeg får be mannen ta med litt jobb hjem så jeg får god samvittifhet til å skravle da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LurtJeg får be mannen ta med litt jobb hjem så jeg får god samvittifhet til å skravle da![]()
Masse lykke tilNei, nå er det på tide å dra og ukeshandle litt! Vi snakkes senere![]()
Startet dagen med å "sminke" den ene bildøren med en stolpe, jeg![]()
God morgen.
Hjemmekontor på meg ibdag for å kunne se til mannen som slett ikke klarer seg selv, må ha hjelp til å komme seg ut av senga, sette seg ned på do, meget trolig å komme seg opp og å finne tak i og få på klær.
uff da
Håper og tror at gjennomsnittet teller[emoji2]
Her skinner sola![emoji173]️
Stille her i dag.. selv om det skulle være forsøk på superdagen.
Håper du blir kvitt plagene snart ja <3
Ja. Men nå etter lunsj klarte han faktisk å reise seg fra toalettet selv, så det er mulig det går bedre. I går kveld krøp han i seng for han kom seg aldri egentlig opp fra do, og jeg sov så jeg merket ikke at han slet..Stakkars han!![]()
Det er jo hvertfall litt aktivitet her daMen satser jo på det blir en smule mer utover dagen
![]()
Får håpe på detjeg har ikke tid mellom 15.30 og 19.00. Men kan nok ta en kveldsøkt
![]()
Ja. Men nå etter lunsj klarte han faktisk å reise seg fra toalettet selv, så det er mulig det går bedre. I går kveld krøp han i seng for han kom seg aldri egentlig opp fra do, og jeg sov så jeg merket ikke at han slet..
Vet du hvordan vi ligger ann nå?

Langhelg? Hvem er det som reiser?![]()
Nei aner ikkeHåper det går bra! Vet bare at jeg selv nærmer meg 200 innlegg
![]()