Skuffende at det ikke var ventemusikk daElsker telefonkø![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skuffende at det ikke var ventemusikk daElsker telefonkø![]()
Laget juletrær av gamle fargeblyanter.Hvordan kreativ?![]()
Det er jo egentlig ett must! God gammal musikkSkuffende at det ikke var ventemusikk da![]()
2 uker til Looooooondon
Oii! Det er kreativt ja! Hvordan klarte du å komme på den idéen?Laget juletrær av gamle fargeblyanter.![]()
Da var mannen hjemme fra trening... så nå blir jeg nok ikke like aktiv <3
Kraków om 11 dagerWeee, heldige duuu![emoji1]
Facebook og pintrestOii! Det er kreativt ja! Hvordan klarte du å komme på den idéen?![]()
Jeg har egentlig ikke så mye jeg skulle ha sagt siden jeg ikke har vært her i kveld, men uff da
Vis vedlegget 236179
Fotball. Sånn pappa lag for fedre på skolen til podenHva trener han?[emoji2]
Titter innom. Jeg skulle liksom være mer aktiv i helgen, men så ble det ikke slik. Jaja. I morgen kanskje
Nå skal jeg I alle fall legge meg. Alt for sent som vanlig.
I dag er jo 10000 dagenGikk ikke bra igår nei[emoji20] satse på at gjennomsnittet redder oss!
Er det sånn at hvis vi ikke greier en dag så mister vi alt, eller skal vi fortsatt prøve på superskravledag i morgen?
god morgen alle sammen
Blir stille her da2 uker til Looooooondon
Er det i dag? [emoji28] woopsI dag er jo 10000 dagen![]()
Jeg er fremdeles dårlig I magen og trøtt. Helsestasjonen I dag.
Her er frøkna levert i barnehagen - etter en aaaaltfor tidlig morgen. Spørs om jeg må duppe av litt i dag ja..
Jepp! Men spørs hvor mye jeg får deltatt... kjørte på i går jeg.Er det i dag? [emoji28] woops
Da fikk jeg time hos legen kl 11. Gruer meg. Begynner nemlig alltid å gråte når jeg er hos legen, selv om det ikke er noe å grine av. Fryktelig slitsomt.