Hjertemor
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Lykke til med det
Skal du ikke bli med?[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med det
sovet godt?
Det er supert![]()
detvgjør vi
Avklaring på hva?
Noen er mer plaget med det enn andre, og der er nok mine
Orker sjeldent digg etter en god lørdagsmiddagså de spiser jeg nå
![]()
Og jegMen jeg forsvant fort igjen[emoji28]
Må jo spise kvoten minHehe, greit å spare til senere ja[emoji1]
Heia heiaLykke til med det
TakkHa en fin handletur![]()
Og plutselig kom jeg gjennom selv om det var 18 min ventetid. Må skryte litt. For en fantastisk mann jeg snakket med i NAV! Hørt så mye om folk som er negative, men han jeg snakket med hadde både humor, var hjelpsom og betryggende! Akkurat det jeg trengte nå!Prøver å ringe nav. Guriland så lang ventetid....
Elsker telefonkøPrøver å ringe nav. Guriland så lang ventetid....
Mulig det var mange som hadde gitt opp daOg plutselig kom jeg gjennom selv om det var 18 min ventetid. Må skryte litt. For en fantastisk mann jeg snakket med i NAV! Hørt så mye om folk som er negative, men han jeg snakket med hadde både humor, var hjelpsom og betryggende! Akkurat det jeg trengte nå!![]()
Prøvd sondemat og kateter? Hahahah (sykepleierhumorHar sovet sånn så godt som det er mulig med å gå å tisse tre ganger om natten og spise to ganger[emoji23] men ja har sovet godt. Du da?
Haha! Mulig det. Mange som var ferdig med lunsjpausenMulig det var mange som hadde gitt opp da![]()
Hvordan kreativ?På jobb... trøtt... Men vært litt kreativ i dag og det liker jeg![]()
En god konklusjonHaha! Mulig det. Mange som var ferdig med lunsjpausen![]()