Skravletråd November

Nei. For det første "driver vi ikke med slikt", dvs har ikke en kiropraktor noen har vært hos så å komme på å åkontakte en, eller ha nummeret.... ikke helt der nei

for det andre er det søndag, og slike har da vel også fri da?

Behandles med smertestillende og hvile og lit sterkere smertestillende enn man egentlig får uten resept.... så får vi vurdere å kontakte noen i mogen om det ikke viser tegn til bedring.
Anbefaler absolutt å få noen til å se på det.

Enten kiropraktor eller osteopat/manuellterapeut.

Er ikke sikkert det er store korrigeringen som skal til, og mye bedre å få fikset på det sånn at han kommer seg fortere. Og ikke minst slippe å knaske smertestillende.

Dessuten setter det seg også i muskulaturen, og den blir strammere og stivere, og kan også føre til mer smerte.

Ta et råd fra ei som har slitt i mange år. Jeg har lært meg til å ta ting med en gang, da går det mye fortere over enn hvis jeg venter og ser.

Da trenger han å tenke litt. Men veldig fint at alle andre er positive, da er det lettere for han også ser jeg for meg.

Ja, han gjør nok det. Er nok ikke lett for den unge gutten å forelske seg så vips ble det barn også. Han hadde vel andre planer akkurat nå. Men jeg holder på håpet jeg. [emoji173]️

Jeg har egentlig ikke så mye jeg skulle ha sagt siden jeg ikke har vært her i kveld, men uff da
Skrevet.png

Anbefaler absolutt å få noen til å se på det.

Enten kiropraktor eller osteopat/manuellterapeut.

Er ikke sikkert det er store korrigeringen som skal til, og mye bedre å få fikset på det sånn at han kommer seg fortere. Og ikke minst slippe å knaske smertestillende.

Dessuten setter det seg også i muskulaturen, og den blir strammere og stivere, og kan også føre til mer smerte.

Ta et råd fra ei som har slitt i mange år. Jeg har lært meg til å ta ting med en gang, da går det mye fortere over enn hvis jeg venter og ser.
Ja. Han bør nok det altså, det er bare ikke den innlysende løsningen helt akutt søndag formiddag.

Får ta tak i det i morgen. Nå har han kommet seg i seng.

Titter innom. Jeg skulle liksom være mer aktiv i helgen, men så ble det ikke slik. Jaja. I morgen kanskje :)
Nå skal jeg I alle fall legge meg. Alt for sent som vanlig.

Er det sånn at hvis vi ikke greier en dag så mister vi alt, eller skal vi fortsatt prøve på superskravledag i morgen?

Back
Topp