Hjertemor
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Skjønte det lenger opp her [emoji20]
Håper han skifter menig [emoji4]
Håper virkelig jeg også [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønte det lenger opp her [emoji20]
Håper han skifter menig [emoji4]
Bra det da [emoji4]Nei han følte ikke helt tiden var inne dor barn og ønsket abort, noe som ikke fantes i mine tanker når jeg først ble gravid, men han kommer nok etter og støtter. Hele familien hans støtter og er i ekstase. Så vi er mange som gleder oss.
Bra det da [emoji4]
4500 tipper jegOg vi trenger over 5500??
om 2 ukerNår drar dere?
Anbefaler absolutt å få noen til å se på det.Nei. For det første "driver vi ikke med slikt", dvs har ikke en kiropraktor noen har vært hos så å komme på å åkontakte en, eller ha nummeret.... ikke helt der nei
for det andre er det søndag, og slike har da vel også fri da?
Behandles med smertestillende og hvile og lit sterkere smertestillende enn man egentlig får uten resept.... så får vi vurdere å kontakte noen i mogen om det ikke viser tegn til bedring.
Kjøpe eller leie?
Du har en spennende tid i venteLeie. Så vet jeg jo ikke hvor mye jeg får i foreldrepenger så må tenke litt på at dwt ikke blir for dyrt.
Spennende [emoji16]om 2 uker
gleder megSpennende [emoji16]
Du har en spennende tid i vente![]()
Da trenger han å tenke litt. Men veldig fint at alle andre er positive, da er det lettere for han også ser jeg for meg.Ja kjempe bra, har begge familier som støtter meg. Pappaen må bare komme etter etterhvert. Litt mye for han akkurat nå.
Da trenger han å tenke litt. Men veldig fint at alle andre er positive, da er det lettere for han også ser jeg for meg.
Var litt mer enn jeg trodde jaJeg har egentlig ikke så mye jeg skulle ha sagt siden jeg ikke har vært her i kveld, men uff da
Vis vedlegget 236179
Jeg har egentlig ikke så mye jeg skulle ha sagt siden jeg ikke har vært her i kveld, men uff da
Vis vedlegget 236179
Ja. Han bør nok det altså, det er bare ikke den innlysende løsningen helt akutt søndag formiddag.Anbefaler absolutt å få noen til å se på det.
Enten kiropraktor eller osteopat/manuellterapeut.
Er ikke sikkert det er store korrigeringen som skal til, og mye bedre å få fikset på det sånn at han kommer seg fortere. Og ikke minst slippe å knaske smertestillende.
Dessuten setter det seg også i muskulaturen, og den blir strammere og stivere, og kan også føre til mer smerte.
Ta et råd fra ei som har slitt i mange år. Jeg har lært meg til å ta ting med en gang, da går det mye fortere over enn hvis jeg venter og ser.
ikke så dårlug til å være søndagJeg har egentlig ikke så mye jeg skulle ha sagt siden jeg ikke har vært her i kveld, men uff da
Vis vedlegget 236179